החלה ההרשמה לתכנית בית הספר והגנים של החופש הגדול

16/05/2024 ח' אייר תשפ"ד

באתר עמותת סחלבים נפתח השבוע הרישום לתכנית בית הספר והגנים של החופש הגדול. זאת לצד קייטנות נושאיות, סדנאות העשרה ומחנות ספורט מקצועיים שיפעלו לאורך חופשת הקיץ.

בדומה לשנים האחרונות, התכנית של משרד החינוך תפעל 3 שבועות בין התאריכים 1.7.24 ועד 21.7.24 כאשר יום הפעילות בגני הילדים ובבתי הספר יחל בשעה 07:30 ויסתיים בשעה 13:00. העלות של התכנית נקבעת על ידי משרד החינוך בהתאם למדד החברתי כלכלי (סוציו-אקונומי) של הרשות. כך שבמודיעין מכבים רעות מדובר על 450 ₪ (בכפוף למימון משרד החינוך). כמו תמיד, יוכלו הורי הגנים וכיתות א'-ג', המעוניינים בכך להאריך את יום הלימודים עד השעה 16:30 על ידי רישום לצהרון בתוספת של 675 ₪ לכל התקופה, כולל ארוחת צהריים חמה.

הילדים ייהנו מתוכנית מגוונת המשלבת בין מערך ההתפתחות והצמיחה של התלמידים לבין פעילות חווייתית והתנסותית דרך למידה משמעותית ומהנה. הילדים יעסקו בתכנים ערכיים, איכותיים ומבוקרים, ויתנסו בטיפוח יכולות בתחומי העשרה, ספורט, חינוך סביבתי, מעורבות חברתית ועוד, כל זאת כחלק משמירה על רצף חינוכי וצמצום פערים.

הרישום לתכנית בית הספר והגנים של החופש הגדול וכן לקייטנות ההמשך מתבצע באתר עמותת סחלבים עד לתאריך 10.6.24.

בעמותת סחלבים מדגישים שהתלמידים ישובצו למסגרות החינוכיות שבהן למדו בשנת הלימודים הנוכחית. תושבים חדשים, שביצעו רישום לשנה"ל הבאה, יוכלו גם הם להירשם, כאשר שיבוץ הילדים יעשה בסוף חודש יוני, על בסיס מקום פנוי.

מיד עם תום התכנית תפעיל עמותת סחלבים שלל קייטנות המשך, סדנאות העשרה ומחנות ספורט חווייתיים ברחבי העיר עד ל-8.8.24. בין היתר יוכלו הילדים ליהנות במהלך הקיץ מקייטנת ספורט ובריכה, מחול, אילוף כלבים, מדעים, גיימינג וטכנולוגיה, אומנויות, מבוכים ודרקונים, אנגלית, אומנויות הבמה וממגוון רחב של מחנות ספורט מקצועיים.

החלה ההרשמה לתכנית בית הספר והגנים של החופש הגדולהחלה ההרשמה לתכנית בית הספר והגנים של החופש הגדול


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד