אזרחים ותיקים

17/09/2024 י"ד אלול תשפ"ד

מפג''ש - מרכז פעילות הגיל השלישי


מרכז פעילות הגיל השלישי, מזמין את ציבור האזרחים הוותיקים מודיעין מכבים רעות, לקחת חלק בפעילויות המגוונות המתקיימות במרכז ובעיר בכלל.

הפעילות מתקיימת במרכזי מפג"ש:

  • מרכז האלה – בית יד לבנים, מול בית 26, טל. 08-6826001/2 או 08-6158116

  • גינת עמק בית שאן 7, טלפון 08-6349358

    המעוניינים להיכנס לרשימת התפוצה שלנו ולקבל עדכונים על הנעשה בתחום האזרחים הוותיקים בעיר מוזמנים ליצור אתנו קשר
    בטלפון 08-6826002 או לשלוח למייל vatikim@modiin.muni.il או בוואצאפ 053-2204972

    תחום האזרחים הוותיקים במודיעין מכבים רעות מתרחב מדי שנה במטרה לתת מענים הולמים לאוכלוסייה המתגוררת בעיר ובכדי לאפשר לכל אחד ואחת להכיר, להיחשף, להיטמע ולהיות חלק מחיי הקהילה בעיר. במסגרת הפעילות העירונית, נהנים האזרחים הוותיקים ממספר רב של חוגים, סדנאות, קורסי העשרה ולמידה, פעילויות משותפות עם הקהילה ובתי הספר ועוד.

פעילות טאי צ'י לאזרחים ותיקיםפעילות טאי צ'י לאזרחים ותיקים

מיזם "נסיעה טובה"

אגף קהילה - המחלקה לאזרחים ותיקים בשיתוף עמותת וקהילת יח"ד וארגון ה-"ליונס", פתחו את מיזם "נסיעה טובה" – מערך היסעים על בסיס מתנדבים לצרכי הגעה לפעילויות תרבות ופנאי במחלקה לאזרחים ותיקים ולמוסדות ציבוריים לקבלת שירותים (קופ"ח, ביטוח לאומי, דואר ועוד).

השירות מיועד לאזרחים ותיקים שאין להם פתרונות ניידות באמצעות שירותי תחבורה בלבד.

המטרה היא להקל ולהשביח את איכות חייהם של קהל האזרחים הוותיקים, להפיג תחושת בדידות ולאפשר הנאה מפעילויות בחברותא ומנגישות לשירותים ציבוריים.

אפשרויות ההסעה הן בימים ראשון ורביעי שעות הבוקר. יתבצע איסוף ממקום המגורים אל מקום הפעילות/השירות ולאחר שלוש שעות איסוף חזרה אל בית האזרח הוותיק.

לתיאום הסעה ולפרטים נוספים יש לפנות כשבוע לפני מועד ההסעה הנדרש אל המחלקה לאזרחים ותיקים
בטלפונים 08-6826002 / 08-6158116.

כרטיס הטבות לאזרחים ותיקים

אזרחים/יות ותיקים/ות מוזמנים/ות להצטרף ולקבל את כרטיס ההטבות לעסקים בעיר מודיעין מכבים רעות.

את הבקשה לקבל את הכרטיס יש להגיש בטופס המקוון – לחצו כאן.

את הכרטיס ניתן לקבל במשרדי אגף קהילה – מרכז קהילה צבעוני
ברחוב נחל פארן 2 פינת עמק החולה 15

בימים ב', ג', ד' בין השעות 09:00 – 13:00. לבירורים טלפון: 08-9252977


זכאות לקבלת כרטיס ההטבות:
תושבי העיר המוגדרים כאזרחים ותיקים: גברים בני 67 ומעלה. נשים בנות 62 ומעלה

  • יש להציג תעודת זהות

    ניתן להגיע למרכז קהילה צבעוני באמצעות תחבורה ציבורית
    קווים - 50, 51, 53, 54

מקוונים עד הבית

סיוע טכנולוגי עד הבית לאזרחים ותיקים

אגף קהילה מנגיש שירותים מקוונים לאזרחים ותיקים מעל גיל 70 ולתושבים בעלי צרכים מיוחדים:
אישורי טאבו, תשלומים, תו חנייה, מילוי טפסים ועוד.

לקבלת השירות – התקשרו למרכז קהילה צבעוני טלפון 08-9252977 או במייל kehila@modiin.muni.il

ספרים עד הבית

אוהבים ספרים? מתקשים להגיע לספרייה?

אתם מוזמנים להצטרף למיזם המנגיש את שירותי הספרייה לתושבי העיר המתקשים להתנייד.

בחרו ספר מתוך הקטלוג שלנו, צרו קשר ואנו נדאג שהספר יגיע אליכם עד הבית.

לחצו כאן לקטלוג הספרייה

או דרך אפליקציית - iSmartLib להורדה בחנויות האפליקציות

לקבלת השירות יש לפנות למייל libdigital@modiin.muni.il
או להתקשר לטלפון 08-9731634

מספר חירום לאזרחים ותיקים

אגף הקהילה בעירייה, פתח מספר חירום לאזרחים ותיקים

שמספרו: 053-2204972


מה זה אומר?

קבלת עדכונים חשובים הרלוונטיים לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים בזמן אמת.

יכולת לשלוח הודעות לקבלת סיוע בשעת חירום.

חשוב לשמור את המספר, כדי שתוכלו לקבל עדכוני חירום, ולקבל עזרה במידת הצורך.

שםתפקידטלפון עקריפניה
שםאיילת בועזסון תפקידמ"מ מנהלת המחלקה לאזרחים ותיקיםטלפון עקרי08-6826002פניהפניה מקוונת לאזרחים ותיקים
שםיהודית בר דודתפקיד-טלפון עקרי08-6826002פניהפניה מקוונת ליהודית בר דוד
שםאיריס זפרניתפקידרכזת אזרחים ותיקיםטלפון עקרי08-6158116פניהפניה מקוונת לאיריס זפרני
שםמספר וואצאפ למחלקהתפקידטלפון עקרי0532204972פניה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד