הטבות למשפחות המילואים

08/08/2024 ד' אב תשפ"ד

בצל המלחמה, ממשיכה העירייה להשקיע משאבים במתן סבסוד והטבות מגוונות למשפחות משרתי המילואים ומשרתי הקבע - הלוחמים, הנושאות בנטל בתקופה מאתגרת זו.

לצורך כך, נרתמה העירייה בכוחות משולבים עם חברות הבת – מנהלת אופק ועמותת סחלבים, וכן עם מוסדות התרבות, היכל התרבות מודיעין ומוזיאון מורשת החשמונאים על מנת לתת שורת הטבות בחודשי הקיץ.

בהיכל התרבות מודיעין, יינתנו כרטיסים מסובסדים על ידי העירייה להצגות ילדים והצגות ללא תשלום למבוגרים במתכונת הבאה: הצגת ילדים במחיר של 20 שקלים בלבד לכרטיס להצגה "הכי דוב שיש" ב-21.8.24 ובנוסף, יוכלו משרתי המילואים, משרתי הקבע הלוחמים ובני או בנות הזוג, להגיע להצגות תיאטרון למבוגרים לכל אורך חודש אוגוסט, ביום ההצגה על בסיס מקום פנוי, ולקבל כרטיס חינם.

בבריכה העירונית תינתן הנחה של 50% למשרתי המילואים, משרתי הקבע הלוחמים, בנות או בני זוגם וילדיהם עד לסוף חודש אוגוסט.
עמותת סחלבים תערוך מספר פעילויות מיוחדות למשפחות משרתי המילואים ומשרתי הקבע הלוחמים שיעלו עשרה שקלים בלבד למשתתף בשעה 17:00.

ב-7.8.24 יתקיים הפנינג אפריקאי להורים וילדים עם יצירה, בועות סבון וג'ימבורי בסחלבים לקטנטנים, מרים החשמונאית 15. בתאריך 11.8.24 תתקיים שעת סיפור על טיול מסביב לעולם באולם בית סחלבים. ב-19.8.24 תתקיים פעילות יצירה הורה וילד עם סדנה חווייתית של ציור משותף, במרכז אומנויות אדר 23.

מוזיאון מורשת החשמונאים מזמין גם הוא את משפחות משרתי המילואים ומשרתי הקבע הלוחמים לסיורים במוזיאון ולפעילויות מיוחדות שיתקיימו בחודש אוגוסט. ב-15.8.24 לילה לבן במוזיאון עם סיור עששיות והכנת עששית אישית קסומה. עלות לילד 40 ₪ מלווה בחינם למשרתי מילואים ומשרתי הקבע הלוחמים כולל ביקור במוזיאון.

פעילות הלילה בשעה 20:30 ובה הרצאה משולבת אמנות וסדנת צילום על ארכיאולוגיה של חלומות, תעלה 60 שקלים בלבד לכרטיס זוגי למשרתי המילואים ומשרתי הקבע הלוחמים ובנות או בני זוגם.
בתאריך 19.8.24 ערב ט"ו באב מסע וירטואלי בעקבות סיפורי אהבה בעולם, בשילוב סיפורים, תמונות, מוזיקה וקטעי סרטים. כרטיס זוגי 60 שקלים למשרת מילואים ומשרתי הקבע הלוחמים ובן/בת זוגו.

ב-27.8.24 סדנת פסיפסים לסיום הקיץ. כרטיס 1+1 למשרתי המילואים ומשרתי הקבע הלוחמים. בנוסף, כרטיס משפחתי למוזיאון לביקור כללי ב-80 שקלים במקום 99 שקלים.

לכל הפעילויות וההצגות יש להגיע עם אישור משרת מילואים פעיל או תעודת משרת קבע לוחם ולהציגו בקופה/כניסה למקום. בני או בנות הזוג יידרשו להציג ספח תעודת זהות ואישור משרת מילואים פעיל או תעודת משרת קבע לוחם.

כל ההטבות באתר העירייה > > >




תמונת המחשהתמונת המחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד