פרידה מאנשי החינוך שפרשו או סיימו את תפקידם

13/08/2024 ט' אב תשפ"ד

כמו בכל שנה בחודש אוגוסט הוקדשה ישיבת המועצה לנושא החינוך, וגם השנה נפרדה המועצה משורה ארוכה של נשות חינוך מובילות, מנהלות וגננות.

במסגרת הפרידה המרגשת נפרדו מהגננות הוותיקות שחינכו דורות של ילדים - מלי המבורסקי, גננת בגן כליל ובעברה בגן דולב, אילת שלוסר גננת בגן רקפת, שרית טובול גננת גן חבל לכיש ובעברה גן עינב וזיו שבת, גננת משלימה שהובילה את תחום השפה והאוריינות בכל הגנים בהם עבדה. בנוסף נפרדו מלוצ'י אפשטיין, גננת ותיקה של גן תירוש ולפני כן גן סחלב, יזמית ומקדמת חדשנות, שפיתחה את גן תירוש כגן עתידני, מדריכת גננות וזכתה בפרס מנהל המחוז במשרד החינוך.

בנוסף, נפרדה המועצה משורה של מנהלי בתי ספר פורשים ומסיימים. רונית רביזדה מנהלת בית ספר "היובל" שניהלה את בית הספר 8 שנים, פיתחה את זהותו וגיבשה את הקהילה, הובילה לפיתוח סביבות למידה וחדשנות בית ספרית. בגישתה הייחודית, הצמיחה ילדי תקשורת בתפקוד בינוני-נמוך ושילובם בבית הספר.

עידית ניב מנהלת בית הספר "אבני חן" אותו ניהלה ב-6 שנים האחרונות. הטביעה חותם מיוחד לחיזוק וצמיחה של התלמידים, הובילה למידה משמעותית בהתאם לפדגוגיה חקרנית וסביבות למידה חוץ כיתתיות. שרי תבור, מנהלת בית הספר היסודי יחד ב-3 השנים האחרונות. הובילה במסגרת תפקידה תהליכים משמעותיים של שינוי והתחדשות בפן הלימודי והחברתי.

מירה עזיזי ניהלה בשנה האחרונה את בית הספר "אריאל" בתקופה מאתגרת, קידמה חדשנות והוראה אחרת המותאמת לתלמידים תוך מסירות, מקצועיות וניסיון ניהולי וחינוכי. דודו שרבי, מנהל בית הספר העל יסודי עירוני ג' ב-8 השנים האחרונות. קידם ופיתח את בית הספר להישגים של מצוינות לימודית תוך השקעה בתחום החברתי והערכי, הוביל את צוות בית הספר ברגישות גדולה בייחוד בשנה האחרונה בה התמודדה קהילת בית הספר עם אתגרים אישיים ומקצועיים, ועם נפילתם של שלושה מבוגרי בית הספר.

עוד נפרדו מאורנית שלזינגר, שפרשה מניהול מרכז פסג"ה אותו ניהלה שנים רבות תוך מסירות רבה, הבאת תכניות מקצועיות והשתלמויות לצוותים החינוכיים ולהוות אבן שואבת לכלל המוסדות והצוותים במוז, יצירת שיתופי פעולה עם גופים רבים, וכנסים מקצועיים של מנהל חינוך עם השירות הפסיכולוגי החינוכי והשפ"י בנושאי חוסן ותפקוד במלחמה.

פרידה מאנשי חינוך פורשיםפרידה מאנשי חינוך פורשים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד