מורי אורט עירוני ד' מצטייני הרשת

11/07/2024 ה' תמוז תשפ"ד

שלושה מורים מבית הספר אורט עירוני ד' קיבלו בימים אלה הצטיינות והוקרה על פועלם החינוכי- ערכי , בהובלת פרויקטים ייחודיים אותם הם מובילים עם תלמידי ביה"ס. המורים, נבחרו מתוך מאות מועמדים ברחבי הארץ מטעם רשת אורט על עשייה חדשנית, מסירות, התמדה ורוח ההתנדבות שהשרישו בקרב התלמידים.

ישראל מקיים דיאלוג מתמיד עם כלל השותפים, תלמידים, ארגונים, אנשי צוות ועוד, ומאפשר לתלמידים למצוא את המסלול האישי, המתאים ליכולותיהם לרמת העניין ולחיבור שהם מגלים תוך העמקת רוח וההתמדה.

ישראל מלינרסקי- רכז מצטיין בתחום המעורבות החברתית וההתפתחות האישית: ישראל מוביל את המעורבות החברתית באורט מודיעין בשנים האחרונות. הוא השכיל לבנות תשתית ארגונית ,ייסד סדירויות ונהלי עבודה שהביאו להטמעה מיטבית של תכניות ערכיות ותרם להצלחות מרחיקות לכת של תלמידי ביה"ס, בתחום זה.

בבית הספר פועלות 15 תכניות שונות בהן יכולים התלמידים להתנדב ולתרום לחברה ולקהילה.

ישראל מקיים דיאלוג מתמיד עם כלל השותפים, תלמידים, ארגונים, אנשי צוות ועוד, ומאפשר לתלמידים למצוא את המסלול האישי, המתאים ליכולותיהם לרמת העניין ולחיבור שהם מגלים תוך העמקת רוח וההתמדה.

ישראל מלינרסקיישראל מלינרסקי
ענבל בבאענבל בבא

כל אלו לצד מעקב וליווי - הובילו לעליה משמעותית במספר התלמידים, שמסיימים את ביה"ס עם תעודת בגרות חברתית, ואכן 90% מתלמדי י"ב סיימו את שנת הלימוים, עם בגרות חברתית בהצטיינות.

מאז אירועי ה-7 באוקטובר, החל ישראל ליזום ולפעול למען גיוס תלמידי ומורי בית הספר ויזם פעילויות שונות ובהן: סיוע לפינוי מתחמים עירוניים, איסוף ואריזת מוצרי מזון ביחד עם בתי ספר יסודיים עבור חיילי צה"ל, הכנה וחלוקת מזון חם לקיבוץ גברעם שבעוטף, סיוע למשפחות תלמידים ,שאחד מבני המשפחה מקרבה ראשונה היה בשירות מילואים/קבע בזמן המלחמה, יציאה להתנדבות חקלאית , מכירת צמידים צהובים מעוצבים כאות הזדהות עם החטופים ומשפחותיהם - כל ההכנסות נתרמו למטה משפחות החטופים.

ענבל בבא: רכזת מצטיינת במסגרת תכנית "מחוברים": ענבל מרכזת את תכנית מחוברים זו השנה השנייה. תרומתה המרשימה והמשמעותית לתוכנית 'מחוברים' בה היא מטפחת את התנדבותם של בני הנוער עם שורדי השואה ברגישות ובלב רחב. בזכות עבודתה והובלתה את התלמידים, התוכנית והפכה לנקודת מפגש ותמיכה עבור השורדים והתלמידים.

במסגרת פעילותה ענבל משקיעה מאמצים רבים להצלחת הפרויקט. הרגישות לצד הדיוק בהתאמת התלמידים לשורדים מאפשרת את הצלחתו. היא מפיקה פעילויות משותפת סביב חגים, אירועים או ימים משמעותיים בלוח השנה, אשר מחברים בין התלמידים לניצולים. החיבור הבין-דורי עם ניצולים מאפשר לשורדים לשתף ולספר על זיכרונותיהם מתקופת השואה בגוף ראשון.

עדי צ'יפרוט: מנטורית מצטיינת בתכונית הרובוטיקה- FLL: עדי מובילה את תכנית הרובוטיקה של חטיבת הביניים בחמש השנים האחרונות. בתוכנית הרובוטיקה, שמנוהלות ע"י צוות של תלמידי התיכון, פועלות שלוש נבחרות של 30 מתלמידי חטיבת הביניים.

השנה נבחרה עדי כמנטורית מצטיינת בתחרות הרובוטיקה שנערכה בהיכל הספורט בחיפה.

תכנית הרובוטיקה של אורט עירוני ד' מודיעין מובילה בתחומה. נבחרות התוכנית מביאות להישגים גבוהים ברמה הארצית ואף ברמה הבינלאומית. בנוסף התוכנית מובילה בתרומה וקידום קהילת הרובוטיקה בעיר בהדרכה של נבחרות צעירות נוספות ובהפקת אירועים ומפעלים לטובת הקהילה.

צופית חדד, מנהלת בית הספר: "הוקרה זו היא ביטוי נוסף למחויבותו של בית הספר אורט עירוני ד' לקידום מצוינות בחינוך. בית הספר אורט עירוני ד' רואה במורים את המשאב החשוב ביותר שלו, ומשקיע רבות בפיתוחם המקצועי ובהעשרתם מתוך גאוות יחידה ותפיסה כי הצוות מהווה מודל לחיקוי עבור התלמידים".

עדי צ'יפרוטעדי צ'יפרוט


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד