גיוס אזרחים ותיקים

22/09/2024 י"ט אלול תשפ"ד

המרכז למיצוי זכויות באגף שירותים חברתיים בעירייה מגייס בימים אלה, אזרחים ותיקים המעוניינים להשתלב כמתנדבים וכפעילים בתחום מיצוי הזכויות. זאת מתוך כוונה להרחיב את תחומי הפעילות של המרכז על ידי איתור צרכים וסוגיות שיש לטפל בהן בהקשר הפרטני של מיצוי זכויות.

המרכז הוקם במטרה לסייע לתושבי העיר להבין מהן הזכויות שלהם בסבך הבירוקרטי מול גופים שונים כמו ביטוח לאומי ומשרדים ממשלתיים אחרים במגוון נושאים כמו בריאות, תעסוקה, אירועי חיים ועוד, ועוזר להם לממש אותן. כך למשל, במילוי טפסים לצורך קבלת קצבאות של נכות, מזונות, נפגעי פעולות איבה, אבטלה ועוד. צוות המרכז כולל עובדת סוציאלית ומתנדבים.

המועמדים המתאימים ישתתפו בהשתלמות בת חמישה מפגשים, במהלכה יקבלו כלים ומיומנויות לתכנון ויישום של פרויקטים חברתיים בתחום מיצוי הזכויות. המפגשים יתקיימו בהנחיית ד"ר זהרה כהן, מומחית לגיל השלישי ומנהלת את "זהב לחיים", תכנית אותה הובילה בבתי חולים בפריסה ארצית ותמר ברנע, עו"ס מיצוי זכויות במרכז.

עמיעד טאוב, סגן ראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים: ''מיצוי זכויות מהווה יסוד אזרחי ועירוני מהותי המאפשר הן שוויון זכויות והן מענה לצרכים של אוכלוסיות ייחודיות על מנת לשפר מצב אישי וכלכלי. גיוסם של האזרחים הוותיקים שלנו על מנת שיעניקו בהתנדבות מניסיונם ומהידע שצברו לאוכלוסיות האגף מהווה נדבך יסוד בפעילות האגף בו כל הצדדים תורמים ונתרמים''.

מפגש החשיפה וההרשמה להשתלמות יתקיים ביום ראשון 22.9.24 בשעה 10:00 בבוקר , במרכז הרב תחומי בעמק דותן 49. במפגש זה תועבר ההרצאה "כל הזכויות שמורות" - הרצאה חשובה לכל מי שמתעניין בנושאי בריאות ומיצוי זכויות בישראל, עבור עצמו ועבור אחרים.

להרשמה (ללא עלות) למפגש החשיפה יש למלא את הטופס הבא

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם תמר עו"ס מיצוי זכויות, 08-9738439.

תמונת המחשה. קרדיט צילום: freepikתמונת המחשה. קרדיט צילום: freepik


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד