סיירת ההתנדבות של הקיץ

27/08/2024 כ"ג אב תשפ"ד

מחלקת הנוער, באגף חברה נוער וצעירים, הפעילה גם השנה בפעם התשיעית, את אחת הפעילויות המבוקשות בקיץ – "סיירת ההתנדבות". הפעילות המיועדת לבני נוער עולים ל-ז' עד מסיימי ט', התמלאה במהירות בעשרות נערים ונערות שביקשו לגוון את חופשת הקיץ שלהם עם פעילות ערכית שעיקרה ראיית האדם והסביבה והחשיבה על הצרכים החברתיים להם יוכלו לתת מענה.

הפעילות הראשונה במסגרת סיירת ההתנדבות התקיימה ב"ארון החברתי" שם קיבלו המתנדבים הסבר על הצורך בצרכנות אקולוגית וסייעו במיון פריטי לבוש. בהמשך ביקרה הסיירת גם בביגודית של ויצו, שם סייעו בני הנוער במיון וסידור חולצות בית ספר הנתרמות על ידי תושבים לקראת יריד עירוני שבמסגרתו ימכרו החולצות במחירים סמליים וכל ההכנסות יתרמו לתנועת ויצו בעיר.

הסיירת זכתה לבקר גם במקלט הקופים, במטרה ללמוד על האפשרויות להגנה על חיות הבר ולסייע למטפלים בהכנה של ממתקים ומשחקים לקופים. בנוסף, קיימה הסיירת פעילויות הפגתיות לילדי אקדם וכן לאחד מועדוני הקשישים העירוניים.

לסיום הקיץ, סייעו מתנדבי הסיירת בתפעול יום כיף למשפחות המיוחדות בפארק המים העירוני, המתקיים בכל שנה בהובלת המרכז למשפחה.

תחום התנדבות הנוער בדגש על מעורבות ואחריות חברתית הוא אחד התחומים המבוקשים בפעילויות הקיץ של אגף חברה, נוער וצעירים והעשייה תורמת לחוסן החברתי בעיר ומאפשרת פעילות משמעותית רב דורית שנמשכת גם במהלך השנה.

התנדבות בביגודית של ויצוהתנדבות בביגודית של ויצו


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד