הכשרת מספרי הסיפור המקומי

11/07/2024 ה' תמוז תשפ"ד

בימים אלה מפרסם המרכז הרב תחומי בשיתוף עם משרד התיירות, תוכנית ייחודית להכשרת תושבי העיר כמספרי הסיפור המקומי, אשר יוכלו להשתלב בשבילי התיירות בעיר עבור תושבים ומבקרים, שיקבלו עומק וזווית מיוחדת על האתרים והמקומות השונים.

בתוכנית ההכשרה, המתקיימות ומופעלת במימון ובשיתוף משרד התיירות עם האגף להשכלה, יזמות ולמידה ובעלות סמלית מאוד – 150 שקלים בלבד, יתקיימו שישה מפגשים, הכוללים גם התנסות בשטח ויוענקו למשתתפים כלים לפיתוח מוצר תיירותי ייחודי לכל אחד מהמשתתפים ליישום לאחר ההכשרה.

פיתוח תחום התיירות בעיר, הממוקמת במרכז הארץ בין ירושלים לתל אביב, הוגדר כחלק מהחזון העירוני בשנים הקרובות, המשתלב גם עם פתיחתו הקרובה של בית המלון הראשון במודיעין מכבים רעות שימוקם במרכז העיר השוקק, וכמובן, נכסיה היפים של העיר – אתרי הטבע והמורשת.

תוכנית ההכשרה למספרי הסיפורים מהווה נדבך חדש לפיתוח התיירות, באמצעות ההון האנושי של תושבי העיר, שיצקו תוכן מסקרן על המקומות השונים בעיר. סנונית ראשונה לכך למעשה כבר יצאה לדרך בפיילוט מוצלח שנעשה לראשונה בעיר עם הצטרפותה לפסטיבל הבינלאומי "הליכות ג'יין", בו הדריכו תושבי העיר במקומות שונים מנקודת מבטם והפסטיבל הוכתר כמוצלח במיוחד וניכר היה כי יש לך ביקוש.

בנוסף, באמצעות המיזם הוותיק "נעים להכיר" נבחרו בתים שמתאימים לקחת חלק בסיפורה של העיר כבתים שמהווים חלק משביליה התיירותיים. בעוד כשבועיים, יתקיים סיור חשיפה של בתים אלו לסוכני תיירות שיוכלו להכיר את הבתים והאנשים המיוחדים מקרוב ולהציע זאת בהמשך כחלק מהביקור בעיר. כיוון נוסף מעניין ושונה שנעשה בימים אלה הוא גם חיפוש אחר מפעלים בפארק הטכנולוגי בהם ניתן יהיה לערוך סיורים למבקרים.

הרשמה עד לתאריך 15.8.24. לפרטים על תוכנית הכשרת מספרי סיפורים ורישום לחצו על הקישור

מיזם הליכות ג'ין בהדרכת תושביםמיזם הליכות ג'ין בהדרכת תושבים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד