שירות מתקדם חדש יוצא לדרך בימים אלו, בהובלת אגף הטכנולוגיות, מחשוב ומערכות מידע ומנהלת אופק. השירות יתחיל כפיילוט במחלקת הגבייה של העירייה והוא כולל מערכת לזימון תורים באתר העירייה, באופן מקוון ונוח מכל מקום.
לתושב אשר רוצה לתאם פגישה, נפתחות אפשרויות שונות לקביעת פגישה פרונטלית בנושאים הבאים – ארנונה ושמירה (תשלומים, הנחות ארנונה לעסק או מגורים, אישור טאבו ועוד), בירורים ותשלומים בנושאי חינוך, אשפה או שילוט, תשלום קנסות, בקשת תו חניה ועוד. בנוסף, קיימת אפשרות ל קביעת פגישהZOOM, במצב זה יינתנו מועדים שונים לקביעת הפגישה, ללא צורך בסימון נושא הפגישה.
מועד ושעת הפגישה הפרונטלית יישלחו לתושב במסרון ובמייל (אותם הזין למערכת זימון התורים) או לחילופין, יישלח קישור לפגישת הZOOM- במועד שנקבע. בעירייה מדגישים, כי ניתן לקבוע תור במערכת החל מהיום שלמחרת. פגישות פרונטליות: בימים ראשון עד חמישי משעה 8:15 עד 13:00. בימים שני ורביעי ניתן גם לקבוע משעה 14:00 עד 18:00, פגישות ZOOM עד 16:00.
מערכת זימון התורים מתחילה כאמור כפיילוט במחלקת הגבייה, אחת מן המחלקות המרכזיות בשירותי קבלת קהל בעירייה, כחלק מהשדרוג בשירות לתושב ומודל "עיר חכמה" שמטרתו לייעל את שירותי העירייה באופן טכנולוגי וגם כחלק מן הלקחים היצירתיים של משבר הקורונה. בהמשך, מתוכננת לפעול מערכת זימון התורים גם באגפים נוספים אשר פתוחים לקבלת קהל.
ראש העיר, חיים ביבס: "הפיילוט אותו אנו מתחילים היום, מהווה נדבך נוסף וחשוב בשדרוג השירותים שהעירייה נותנת לתושבים וייעול המערכת. ראינו בתקופת הקורונה, כי ניתן לבצע שירותים עירוניים רבים באופן מקוון מכל מקום, וזהו בהחלט דבר מצוין שצמח מן המשבר הזה, אותו אנו נקדם לאחר בחינת הפיילוט, במקומות נוספים".
מחזיק תיק החדשנות, ברוך בוחניק: "דרך החדשנות אנחנו ממשיכים להנגיש ולשפר את השירות לאזרח, מתוך רצון לכבד את הזמן של התושבים ומתן מענה ראוי במערכות ואגפי העירייה".
לכניסה למערכת
המערכת אינה נתמכת בדפדפן EXPLORER