מלגות לספורטאים מצטיינים 2024

29/08/2024 כ"ה אב תשפ"ד

בשורות חשובות לספורטאים והספורטאיות בעיר. השבוע מפרסמת העירייה "קול קורא" להגשת בקשות למלגות לספורטאים מצטיינים תושבי העיר. המלגה מיועדת לעודד ולסייע לספורטאים מצטיינים בקידום הכשרתם והישגיהם בענף בו הם מצטיינים.

עיריית מודיעין מכבים רעות רואה חשיבות רבה בקידום פעילות ספורטיבית בקרב תושביה, ובכלל זה פעילות ספורטיבית הישגית. לצד השקעות עירוניות בתחום זה, מעניקה העירייה גם תמיכה שוטפת בגופי ספורט על פי נוהל תמיכות, הנעשה על ידי ועדת תמיכות.

המלגה, בסך של עד 5,000 שקלים, מיועדת לעודד ולסייע לספורטאים במימון עלויות בהשתתפות בתחרויות בארץ ובחו"ל, השתתפות בקורסים או בהשתלמויות מקצועיות, אימונים מיוחדים, רכישת ציוד וכיו"ב.

קרן מלגות הספורטאים המצטיינים הניתנת מידי שנה, מהווה אחת מדרכיה של העירייה לקדם את הספורט בעיר ולהוקיר את הספורטאים והספורטאיות. ספורטאים יחידים או קבוצות, יוכלו להגיש בקשה למלגה ובתנאי שיעמדו בקריטריונים המפורטים באתר העירייה וכוללים, בין היתר עדיפות לספורטאים המתאמנים ומייצגים את אגודת הספורט בעיר, תינתן עדיפות לתחומי ספורט שקיבלו עדיפות במסגרת תכנית האב היישובית ועוד. הפרטים המלאים כאמור באתר העירייה.

במקביל פרסמה העירייה קול קורא למלגות עבור ספורטאים עם מוגבלות המתאמנים במסגרות קבועות ומוכרות המשויכים לארגונים ספורט בינלאומיים המקיימים תחרויות בינלאומיות כדוגמת: ספיישל אולימיפקס /וירטוס/אס"ח - ארגון הספורט של החרשים בישראל.

אלעד שמעונוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט: "מלגות הספורט הן הזדמנות חשובה ומשמעותית של העיר לתמוך בספורטאים הבכירים שלה ובעיקר בענפי היחידים – שרק באולימפיאדה האחרונה ראינו כמה זה חשוב עם נציגות מכובדת מהעיר. אני מזמין את הספורטאים בעיר להגיש מועמדות ולהשתמש בעזרה הזו כדי להמשיך ולהתקדם בעולם הספורט".

ההגשה תתאפשר עד ליום שני 30.9.24. לחצו כאן לקריטריונים ולטופס הרשמה

תמונת המחשהתמונת המחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד