מקדמים את התיירות בעיר

24/07/2024 י"ח תמוז תשפ"ד

בשבוע האחרון, התקיים סיור חשיפת אירוח ביתי בעיר לקבוצה של כ - 25 מארגני טיולי בוטיק מרחבי הארץ. הסיור מהווה חלק מתכנית קידום התיירות בעיר, אשר שמה דגש על ההון האנושי כמשאב מרכזי לתיירות, בנוסף לאתרי הטבע והמורשת הייחודיים בעיר.

הסיור נפתח בסיור במוזיאון מורשת החשמונאים. סיור אינטראקטיבי בין התקופות של מודיעין הקדומה, בדגש על התחום הארכיאולוגי של ממצאים שנמצאו בעיר וסביבתה.

לאחר מכן, התארחו בביתם של אריאלה דולב ואסף "האופה" בוזנק, תושבי העיר אשר אופים לחמי מחמצת מיוחדים, שסיפרו את סיפורם בהומור והתלהבות וערכו סדנה למשתתפים.

משם המשיכו לביתה המעוצב של דליה ישראלי, תושבת העיר ומעצבת תכשיטים מוכשרת שסיפרה את סיפורה ועיצבה בתקופה זו, את "שרשרת החופש" שנמכרה ברחבי העולם כתרומה למטה החטופים.

במכבים, פגשו את דורית ליבנה שאירחה בביתה וסיפרה את סיפורה "מאומנות נשית לפעילות חברתית" כחלק מהתנדבותה בעמותת "הופכות את היוצרות" עם שורדות ומתמודדות מעגל הזנות. סיפורים מורכבים שהיוו השראה והערכה רבה.

לעת שקיעה, הוביל תושב העיר אלכס וינרב את המשתתפים לסיור בגבעת התיתורה. שם סיפר על הקמת העיר וחשיבות השמירה על המורשת, הטבע והנוף. היום הגדוש, הסתיים במרפסת של אייל כהן "מכשף הבשר" ובת זוגו תמי גרטי, שאירחו לארוחת בשר מושקעת וסלטים בעבודת יד.

סיור זה נערך כאמור במסגרת תוכנית קידום התיירות, ובימים אלה מתבצע רישום לתכנית ייחודית להכשרת תושבי העיר כמספרי הסיפור המקומי. הרישום פתוח עד 31.7.24 לחצו כאן על הקישור

משתתפי הסיור בתמונה משותפת על רקע העירמשתתפי הסיור בתמונה משותפת על רקע העיר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד