עדכון: עבודות באתרי הבנייה בעיר

19/10/2023 ד' חשון תשפ"ד

ביום שני, 16.10.23, לאחר הנחיית הממשלה : משרד הבינוי והשיכון, אוצר וכלכלה, חידשו מספר קבלנים בעיר את העבודות במספר מצומצם של מתחמי בנייה.

על פי הנחיית העירייה ועל מנת שיהיה ניתן להחזיר את העבודות, נדרש מהקבלן לעמוד במספר דרישות והמרכזיות שבהן:

העסקת עובדים זרים ו/ או ישראלים בלבד (אין אישור כלל פלשתינאים).

  • היזם/קבלן מצהיר ומתחייב כי לא יעסיק, עובדים שאינם מורשים.

  • היזם/קבלן מצהיר ומתחייב כי יוצב מטעמו מאבטח האחראי על האבטחה בכניסה לכל אתר בניה.

  • על היזם/קבלן לוודא, כי הפועלים יגיעו לאתר ויצאו מהאתר על-ידי הסעה מאורגנת מטעמו ולא יוכל לעבור מאתר לאתר ללא אישור ובאופן עצמאי כלל. עוד מחויב הקבלן, כי אתר הבניה יפונה במלואו בתום יום העבודה.

  • כמו כן, על היזם/קבלן לוודא כי בכל אתר בניה קיים מרחב מוגן תיקני.

    בעירייה הדגישו במסמך שיצא לכל הקבלנים אשר מעוניינים לחדש את העבודות בעיר, כי יזם/קבלן שיחרוג מאחד התנאים שצוינו בפניו פעילותו באתר תיעצר במידי והליך אישור הפעלתו ייבחן מחדש. נציגי העירייה יבצעו בדיקות באתרי העבודה הפעילים לרבות ביקורות שיערכו במהלך שעות העבודה.

    עוד נמסר כי ביום ראשון, 15.10.23, החלה לפעול בעיר כיתת הכוננות העירונית הכוללת 20 תושבים, יוצאי יחידות קרביות, אשר עברו הכשרה. לכיתה זו יצטרפו בימים הקרובים שתי כיתות כוננות אחת נוספת של העירייה והשנייה של המשטרה ובהן כ-40 יוצאי יחידות קרביות.

    המשימה העיקרית של כיתות הכוננות היא עיבוי האבטחה סמוך לגדר במכבים, תגבור המחסומים וסיוע בפעילות הביטחון השוטף בעיר לרבות אתרי בנייה ברחבי העיר.

    כיתות הכוננות יפעלו ככוח מסייע לכוחות הביטחון הכוללים את משטרת מודיעין, כוח צה"ל הפועל בעיר, סיירי הביטחון והשיטור העירוני ומתנדבי המשמר העירוני.

בדיקות באתרי העבודהבדיקות באתרי העבודה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד