תיאור התפקיד
תיאור תפקיד:
מתן תמיכה טכנית ושירותי תפעול למשתמשי המחשוב, מערכות המידע והתקשורת ברשות, להבטחת שימוש מיטבי במערכות בהתאם לנהלי הרשות ומדיניותה.
תחומי אחריות:
1. תמיכה במשתמשי המחשוב, מערכות המידע והתקשורת.
2. תפעול ותחזוקה של מערכות המחשוב, מערכות המידע והתקשורת.
3. יישום מדיניות הרשות בתחום תשתיות המחשוב ומערכות המידע.
4. כל מטלה נוספת שתוטל ע"י הממונה.
אופן הגשת המועמדות:
הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד באתר הדרושים של העירייה
בצירוף כל המסמכים שידרשו בתהליך המקוון. יש לקרוא את ההנחיות לפני ובמהלך הגשת מועמדות, נדרש למלא את כל השלבים בעת הגשת המועמדות כגון: שאלון העלאת הקבצים הנדרשים ומבחן התאמה. חובה לצרף טפסי הגשת מועמדות וקורות חיים ואישורים להוכחת עמידה בדרישות הסף לתפקיד, הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל ו/או לאחר המועד האמור, תיפסל על הסף.