פתיחת מועדון לבוגרים מיוחדים

21/07/2024 ט"ו תמוז תשפ"ד

כחלק מתוכנית אב עירונית' אקסטרה מודיעין", בתחום השירותים החברתיים, שבנה ומקדם סגן ומ''מ ראש העיר, עמיעד טאוב, מחזיק תיק השירותים החברתיים, הגיעו עשרות משתתפים ביום ראשון 14.7.24 לפתיחתו של מועדון עירוני הנקרא 21+, אשר מיועד לבוגרים עם מוגבלות תושבי העיר.

המועדון, אותו יזם מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב, הוא מועדון חברתי הפועל בשיתוף העמותות הפעילות בעיר: שק''ל, גוונים, ניצן, אלו''ט, אקי''ם, יזמ"ה ועוד, ומיועד לסייע בפעילויות תרבות פנאי והפגת הבדידות לכל הבוגרים.

כחלק מפעילות המועדון יתקיימו אירועים משולבים עם בוגרים ללא מוגבלות וכן אירועים משותפים לבוגרים עם מוגבלות מאזור השפלה. המועדון הוקם בהובלה של הבוגרים עצמם והם אלו שמקבלים החלטות על אופי וסגנון הפעילות.

הוקמה קבוצת מובילים, יחד עם נציגי העמותות ונציגי הצעירים מהאוכלוסייה הייעודית, והם אלו שבנו יחד עם אנשי המקצוע באגף לשירותים חברתיים את תוכנית העבודה. כך למשל, ביקשו הבוגרים תכנים שיעסקו בזוגיות ואירוע ספיד דייטינג שצפויים להתקיים השנה.

אירועים נוספים המתוכננים כוללים הרצאות על העצמה וזוגיות, סדנאות בישול, צילום בסמרטפון, רשתות חברתיות, פעילויות וסדנאות שטח ועוד.

המועדון הוקם כאמור כחלק מתוכנית האב העירונית שעוסקת ביצירת רצף שירותים במודיעין מכבים רעות הכוללים דיור, תעסוקה, פעילויות חברתיות, שותפות קהילתית והכלה עירונית. פעילויות המועדון יפורסמו באתר העירייה וברשתות החברתיות.

סגן ומ''מ ראש העיר, עמיעד טאוב: ''הקמת המועדון הינה חלק בלתי נפרד מפיתוח מענים מותאמים אישית לכל תושבי העיר, כאלו הממוקדים בצרכים שמעלים התושבים עצמם ומאפשרים להם לבחור ולבנות את הפתרונות הנכונים להם. המדובר במימוש הגישה שאנו מקדמים ''לא עלינו בלעדינו" הקובעת כי מדיניות צריכה להיקבע תוך השתתפות ישירה של חברי הקבוצה המושפעים על ידה."

פתיחת מועדון 21+ פתיחת מועדון 21+


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד