המוקד העירוני מהווה את הכתובת לפניות התושבים בכל הקשור לתחומים השוטפים שבין הרשות לאוכלוסיה. הוא זה המקבל, מפנה ועוקב אחר הפניות עד לקבלת הפתרון הנאות לשביעות רצון התושבים.
הנתונים ודוחות המוקד משמשים בסיס לקבלת החלטות ברמות התכנון או הפניית משאבים ועדיפות לקידום נושאים שוטפים. המוקד הינו הגורם המוסמך להפעיל את כונני העירייה לאחר שעות הפעילות בתחומים אשר הוגדרו כדחופים או בטיחותיים כמתחייב בנהלים.
כחלק משדרוג השירות לתושבים וקידום "עיר חכמה", משיקה העירייה את הוואטסאפ של המוקד העירוני 106 בו ניתן לפנות בנושאי מפגעים, תקלות ושבר במרחב הציבורי כולל תמונה מהשטח
במוקד מדגישים כי ניתן לפנות בוואטסאפ בנושאים הייעודיים לטיפולו של המוקד – מפגעים, תקלות ושבר במרחב הציבורי. כמו כן, ניתן לצרף לדיווח תמונה מהשטח בוואטסאפ. לאחר קבלת הפנייה, יקבל התושב אישור מהמוקד בוואטסאפ שפנייתו בטיפול.
לפניות לוואטסאפ המוקד העירוני – 052-4004254.
בנוסף לכלי הדיווח הקיימים לפניות למוקד – פניות מקוונות באתר העירייה
מענה טלפוני 08-9726020 או 106 והאפליקציה העירונית באנדרואיד ובאייפון