לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי
(לא כולל תמיכה לצורך בניית מבנים)
לחצו כאן לקובץ תבחינים לחלוקת תמיכות של עירית מודיעין מכבים רעות לשנת 2025
ועדת התמיכות של העירייה תדון במתן תמיכות, בהתאם לנוהל מתן תמיכות רשויות מקומיות אשר מפורסם בחוזר המנהל הכללי של משרד הפנים כפי שיהיה בתוקף מעת לעת.
התמיכה צריך שתינתן, אם אכן נכון וראוי לתיתה, לפי עקרונות של סבירות ושוויון בין מקבלי התמיכה השונים.
בבואה לדון ולהחליט בכל בקשה ובקשה לתמיכה, תשקול הועדה את כל נסיבותיו של העניין, תוך יישום שוויוני, אחיד, מקצועי וענייני של מבחנים אלה.
החלטות הועדה יהיו מנומקות.
תמיכות תינתנה כדי לקדם את פעולות הגוף הנתמך לטובת הציבור בתחום הרשות.
חלוקת התמיכות תעשה בפועל לאחר אישור התקציב ע"י משרד הפנים ועפ"י כל דין.
חלוקת התמיכות תעשה רק לאחר אישור מנהל מחלקה כי הגוף המבקש פועל בתחום הרשות.
העירייה תהא רשאית לקזז מסכום התמיכה המאושרת חובות של המבקש כלפיה.
סה"כ התמיכה לא תעלה על 90% מהוצאותיו של הגוף הנתמך.
עמידה בתנאי הסף/קריטריונים/המצאת מסמכים הנדרשים בהתאם לנוהל מתן תמיכות רשויות מקומיות אשר מפורסם בחוזר המנהל הכללי של משרד הפנים כפי שיהיה בתוקף מעת לעת.
1. מבוא:
1.1. עיריית מודיעין-מכבים-רעות תאפשר לתנועות נוער מוכרות על ידי משרד החינוך, ארגוני נוער מוכרים על ידי משרד החינוך וארגוני נוער חינוכיים שאינם מוכרים על ידי משרד החינוך, להגיש בקשה לתמיכות עירוניות, כל עוד פעילותם העיקרית הינה עבור תושבי העיר מודיעין ומתקיימת בתוך העיר מודיעין, וזאת בתנאי והם עומדים בכל תנאי הסף המפורטים לעיל.
1.2. תנאי לקבלת התמיכה הינו אישור אגף מחלקת הנוער והצעירים, הממונה על תנועות הנוער ארגוני הנוער והארגונים החינוכיים בעיר; בדבר עמידה בתנאי הסף לקבלת תמיכה. סמכות זו הינה הסמכות המקצועית אשר תבדוק את בקשתן של התנועות והארגונים בתחום זה, ותגיש המלצותיה לוועדת התמיכות העירונית.
1.3. תמיכות תינתנה כדי לקדם את פעולות הגוף הנתמך לטובת הציבור בתחום הרשות.
1.4. תמיכות תינתנה רק לתנועות נוער, ארגוני נוער או ארגונים חינוכיים שזו לכל הפחות שנת הפעילות הממוסדת השנייה שלהם ברשות.
1.5. כל נתון מספרי אשר מהווה תבחין למתן תמיכה (מספרי חניכים, הוצאות כספיות וכיוצא בזה) יאומת באמצעות תצהיר מאומת ע"י עו"ד או רואה חשבון.
1.6. סכומי התמיכות יועברו לתנועות הנוער, ארגוני הנוער והארגונים החינוכיים הזכאים, וזאת בתנאי והכספים יועברו לפעילות הסניפים והחניכים בעיר מודיעין-מכבים-רעות ולא לצורך פעילות בסניפים בערים אחרות.
2. זכאים לתמיכה:
2.1. תנועות וארגוני נוער מוכרים על ידי משרד החינוך:
2.1.1 תנועות הנוער תהיינה זכאיות להגיש בקשת תמיכה לעירייה במידה שהן מוכרות כתנועת נוער ע"י משרד החינוך.
2.1.2 ארגוני נוער יהיו זכאים להגיש בקשת תמיכה לעירייה במידה שהם מוכרים כארגון נוער ע"י משרד החינוך.
2.1.3 תנועות נוער וארגוני נוער תהיינה זכאיות להגיש בקשת תמיכה לעירייה במידה ורשומים לפעילות לכל הפחות 100 חניכים בכל סניף.
2.1.4 תנועות וארגוני הנוער תהיינה זכאיות להגיש בקשת תמיכה לעירייה במידה והן אינן גובות סכום שנתי חד פעמי העולה על 700 ש"ח לחניך.
2.2 ארגונים חינוכיים הפועלים בעיר:
ארגונים חינוכיים הפועלים בעיר ותורמים לשימור ופיתוח ערכים חברתיים וממלכתיים, הזדהות עם רוחה של מגילת העצמאות וערכי מדינת ישראל כמדינה יהודית, וליחס של כבוד לזכויות האדם, לתרבותו ולהשקפותיו של הזולת, ולערכי חלוציות והגשמה, מתוך מגמה להעצים את החניך כפרט וכחבר בקבוצה, תוך דגש על היות הארגון מסגרת של נוער למען נוער – ובלבד שמתקיימים במצטבר בארגון התנאים שלהלן:
2.2.1 הארגון עומד בתנאי הסף החינוכיים – ערכיים לתנועות נוער, בהתאם לקריטריונים הקבועים במבחנים לחלוקת תמיכה של משרד החינוך התרבות והספורט במוסדות ציבור כפי שפורסמו ברשומות המדינה.
2.2.2 ארגון חינוכי הפועל כתאגיד שלא למטרות רווח, המהווה ארגון וולנטרי, כך שחבריו משתתפים בפעילות מתוך בחירה. אין מיוני כניסה ואין ענישה על עזיבת הארגון. הארגון מקיים פעילות קבועה להדרכה ולהנהגה ומפעיל מרכז הדרכה.
2.2.3 הארגון מבטח את חניכיו, מדריכיו ומתנדביו בביטוח לרבות ביטוח מעבידים וצד שלישי לכיסוי סיכונים בכל הפעילות כדוגמת ביטוח לתנועת נוער.
2.2.4 לארגון אישור בר תוקף לשנת הגשת הבקשה לתמיכה, מהוועדה להכרה בגופים מפעילי מתנדבי שנת שירות במשרד הביטחון המאשר לארגון להפעיל מתנדבי שנת שירות.
2.2.5 הארגון אינו גובה מעל 700 ש"ח לחניך בשנה.
2.2.6 לארגון לא פחות מ- 100 חניכים בשנת התקציב לה מבוקשת התמיכה.
2.2.7 לארגון אישור ממנהלת אגף הנוער והצעירים בעמידתו בתנאי הסף האמורים לעיל ואושרה לו מתכונת הפעילות בעיר.
3. הגדרות:
3.1 "חניך" – ילד או נער, כהגדרתם בחוק לימוד חובה, התש"ט-1949, בגילאי כיתות ג' עד י"ב, המשתתף בפעילות שוטפת לכל הפחות אחת לשלושה שבועות, המודרך בידי מדריך צעיר או בעל תפקיד מתחת לגיל 18, או מדריך בוגר במסגרת קבוצה או קבוצה ייחודית, במסגרת סניף תנועת הנוער, ארגון הנוער או הארגון החינוכי כפי שיוגדר להלן, לפי מתכונת הפעילות בתנועת הנוער, ארגון הנוער או הארגון החינוכי, שאושרה על ידי ממונה תנועת וארגוני הנוער בעירייה.
3.2 "מדריך צעיר" – מדריך בגילאי כיתה ט' עד י"ב, אשר עבר הכשרה חינוכית ערכית מתאימה בתנועת נוער או ארגון נוער או ארגון חינוכי, ומדריך בפועל ובאופן קבוע קבוצה או מדריך קבוצות שונות בסניף בנושאים ייחודיים, בהיקף שלא יפחת מהדרכה אחת בחודש וקבוצה ו/או קבוצות של לא פחות משבעה חניכים למדריך ועד 25 חניכים למדריך. ומדריך צעיר לבעלי צרכים מיוחדים – בהיקף שלא יפחת לכל הפחות משני חניכים, ומקבל הדרכה בעצמו בהיקף שלא יפחת מאחת לשבועיים.
3.3 "מדריך בוגר" - מדריך בן 20 שנה לפחות או מי שיצא לשל"ת (שירות ללא תשלום) הדרכה במסגרת הנח"ל, המכיר ומזדהה עם ערכי תנועת הנוער, אשר נבחר לתפקידו על ידי הצוות החינוכי של התנועה, עבר הכשרה מתאימה, והוא בעל ניסיון מוכח בהדרכה, המדריך בפועל באופן קבוע קבוצה או מדריך קבוצות בסניף בנושאים ייחודיים, בהיקף שלא יפחת מאחת בחודש;
3.4 "בעל תפקיד" – חבר שכבה בוגרת בגילאי כיתה ט' עד י"ב, אשר עבר הכשרה חינוכית ערכית מתאימה בתנועת נוער או ארגון נוער או ארגון חינוכי, ומלווה ו/או מדריך בפועל ובאופן קבוע צוותי עבודה ו/או צוותי הדרכה בסניף בנושאים ייעודיים, בהיקף שלא יפחת מהדרכה אחת בחודש, לכל הפחות 4 מודרכים (ראש צוות, ראש גדוד, מרכז הדרכה וכדומה).
3.5 "סניף" – אתר הנמצא לכל הפחות בשנה השנייה לפעילותו בעיר, שבו פועלות באופן קבוע 5 קבוצות לפחות בגילאים שונים, שאחת מהן לפחות בגילאי השכבה הבוגרת, שמדריכים בו 4 מדריכים צעירים לכל הפחות, ושאת פעילותו מרכז מדריך בוגר, או חניך בגיל כיתה י"ג, או מתנדב השירות הלאומי, או אדם אחר בן 20 שנה לפחות מטעמה של התנועה / ארגון הנוער / הארגון החינוכי, ובו מתקיימת פעילות סדירה בת 90 דקות פעמיים בשבוע לפחות, לרבות אתר הפועל במבנה חינוך פורמאלי, בשעות שלאחר סיום הלימודים.
4. תבחיני תמיכות:
4.1 פירוט החלוקה מתוך סך כל תקציב התמיכה לתנועות נוער:
4.1.1 90% - תקצוב על פי מספר הנהנים
4.1.2 10% - תקצוב על פי פרויקטים רשותיים ויוזמות חברתיות
4.2 פירוט התבחינים:
4.2.1 90% מהתמיכה בתחום זה תינתן בגין "מספר הנהנים" מפעילות התנועה / הארגון בעיר על פי תחשיב כדלקמן - מספר חניכים ומדריכים רשומים ופעילים –(על פי הגדרת חניך - סעיף 3.1 , מדריך צעיר – סעיף 3.2 , בעל תפקיד – סעיף 3.4).
(1) תחשיב נקודות על פי מספר הנהנים: תקציב כולל חלקי סך האחוזים (90%) = X.
X חלקי מספר הנהנים הכולל בעיר = סכום התמיכה פר חניך.
(2) לצורך אימות הנתונים הראשוני בגין החניכים והמדריכים בעת הגשת הבקשה לתמיכה – כל תנועה / ארגון ימלאו טבלה ובה כל פרטי החניכים וחברי השכבה הבוגרת (בעלי תפקידים ומדריכים) בתנועה / ארגון (רצ"ב נספח 1)
(3) כמו כן, עת הגשת הבקשה לתמיכה על כל תנועה/ ארגון להגיש פלט מתוכנת רישום חניכים חתום על יד רו"ח או תצהיר אשר יינתן על ידי מגיש הבקשה בפני עו"ד בלשכה המשפטית של העירייה, המאמת את הנתונים שבפלט.
4.2.2 אופן קבלת התמיכה:
(1) המועצה מחליטה בזאת על תשלום מקדמה כאמור להלן.
(2) המקדמה תשולם בסוף חודש יוני של השנה הקלנדרית.
(3) קבלת המקדמה תהא בשיעור של 25% מסה"כ עפ"י הכללים הקבועים בחוזר מנכ"ל משרד הפנים.
(4) נמחק.
(5) בשלב השני – השלמה של 90% מסה"כ הסכום המקסימלי שאפשר לקבל על פי תבחין "כמות נהנים" לפי כמות החניכים המוצהרת של התנועה/ ארגון ובלבד שההצהרה על כמות החניכים כאמור בסעיף 4.2.1 לעיל נמצאה נכונה, לאחר בדיקה שתערך כאמור להלן:
לצורך אימות נתונים על כמות החניכים שדווחו על ידי התנועות / הארגונים, ייערכו טלפונים ל- 15% מסך כלל החניכים המדווחים בכל תנועה / ארגון בחלוקה שווה, ככל הניתן, בין שכבות הגיל. לחניכים מתחת לשכבת גיל כיתה ח' ייערכו הטלפונים להורים בלבד. ככל שתימצא אי התאמה בנתונים – על פי תחשיב 15% טלפונים שנענו, תיקבע כמות החניכים על פי החלק היחסי מכלל החניכים שהתנועה / ארגון דיווחו.
* דוגמא לתחשיב חניכים לאחר אימות נתונים – תנועה דיווחה על 1000 חניכים. נעשו טלפונים ל- 15% מכלל החניכים = 150 טלפונים. 15 חניכים מתוך סה"כ 150 חניכים שנעשתה לגבם בדיקה טענו כי אינם חברים בתנועה = 10% = 100 חניכים. התנועה תקבל תקצוב סופי על פי 900 חניכים בלבד, בחלק השני של השנה במהלך חודש דצמבר של השנה הקלנדרית.
4.2.3 10% מהתמיכה בתחום זה תינתן בגין פרויקטים משותפים לכלל תנועות וארגוני הנוער הפועלים בעיר ושיתופי פעולה עם הרשות על פי תחשבי כדלקמן:
(1) לקיחת חלק פעיל בפורום תנועות הנוער ו/או פורום ארגוני הנוער (על ידי רכז בוגר) המתכנס אחת לחודש בהיעדרות שלא עולה על 20% = עד 2 נק'
(2) השתתפות פעילה ביום תנועות וארגוני הנוער העירוני בסך של לפחות 50% מחניכי הסניף = עד 2 נק'
(3) השתתפות פעילה ונציגות בטקסי הזיכרון העירוניים = עד 2 נק'
(4) הפעלת תכניות שוטפות או חד שנתיות בתוך בתי הספר העירוניים = עד 2 נק'
(5) הפעלת תכניות הנותנות מענה לקהילה על פי צרכיה המשתנים כגון – פעילות לבעלי צרכים מיוחדים, מרכזי למידה, קבוצות התנדבות וכדומה = עד 2 נק'.
(6) השתתפות פעילה באירועים עירוניים ובפעילויות תנועות נוער וארגוני נוער לאורך השנה כגון – התגייסות בעיתות חירום, מבצעי התרמה, מפעלים שנתיים חד פעמיים וכדומה = עד 2 נק'
תחשיב נקודות על פי השתתפות בפרויקטים עירוניים: תקציב כולל חלקי סך האחוזים (10%) = X. X חלקי מספר הנקודות המצטבר של הפרויקטים המשותפים של כלל התנועות והארגונים יחדיו= Y. Y=שווי נקודה.Y *מספר הנקודות = סכום התמיכה פר סניף.
כל סעיף ינוקד עפ"י הנקודות הניתנות באותו סעיף, לכל תנועה / ארגון יינתן ציון כולל ששת הפרמטרים המרכיבים את הנושא. לאחר שקלול המרכיב של הפעילות, יבוצע השקלול של מדד זה והתקציב יחולק בהתאם.
מנהל אגף הנוער והצעירים, יערוך את הטבלה ויפרט את הפעילות במסגרת הפרויקטים המשותפים והפעילויות למען הקהילה שביצעו תנועות וארגוני הנוער, וזאת על סמך מעקב קבוע, הגשת תכניות עבודה שנתיות על ידי תנועות וארגוני הנוער (לשיקול דעתם של התנועות והארגונים) ועל סמך היכרותו המקצועית את פעילות תנועות וארגוני הנוער בעיר. המלצותיו יעברו לוועדת התמיכות.
טבלת נתוני חניכים בתנועת נוער / ארגוני נוער / ארגונים חינוכיים כולל בעלי תפקידים ומדריכים צעירים (יוגש בעת הגשת הבקשה לתמיכה – יוגש על פי סדר שכבות הגיל בלבד)
שם פרטי | שם משפחה | מספר תעודת זהות | כיתה (ג'-י"ב) | בית ספר | כתובת מגורים | טלפון בבית | שם הורה | פלאפון הורה | סכום הכסף ששילם החניך בתחילת השנה לפעילות | כותרת תפקיד | כיתה מודרכת / צוות מודרך | בי"ס מודרך | מספר חניכים בקבוצה / צוות | מספר מדריכים כולל בקבוצה / צוות | מספר פעמים ממוצע בחודש להדרכה |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
שם פרטיישראל | שם משפחהישראלי | מספר תעודת זהות0 | כיתה (ג'-י"ב)ז' | בית ספרעירוני ו' | כתובת מגורים- | טלפון בבית- | שם הורה- | פלאפון הורה- | סכום הכסף ששילם החניך בתחילת השנה לפעילות600 ₪ | כותרת תפקידלא רלוונטי | כיתה מודרכת / צוות מודרךלא רלוונטי | בי"ס מודרך לא רלוונטי | מספר חניכים בקבוצה / צוותלא רלוונטי | מספר מדריכים כולל בקבוצה / צוותלא רלוונטי | מספר פעמים ממוצע בחודש להדרכהלא רלוונטי |
שם פרטידנה | שם משפחהדינה | מספר תעודת זהות1 | כיתה (ג'-י"ב)י' | בית ספרעירוני ח' | כתובת מגורים- | טלפון בבית- | שם הורה- | פלאפון הורה- | סכום הכסף ששילם החניך בתחילת השנה לפעילות300 ₪ | כותרת תפקידמדריכה | כיתה מודרכת / צוות מודרךכיתה ז' | בי"ס מודרך עירוני ז' | מספר חניכים בקבוצה / צוות18 | מספר מדריכים כולל בקבוצה / צוות2 מדריכים | מספר פעמים ממוצע בחודש להדרכה6 |
שם פרטישמואל | שם משפחהשמואלי | מספר תעודת זהות2 | כיתה (ג'-י"ב)י"ב | בית ספרעירוני ח' | כתובת מגורים- | טלפון בבית- | שם הורה- | פלאפון הורה- | סכום הכסף ששילם החניך בתחילת השנה לפעילות300 ₪ | כותרת תפקידראש צוות לוגיסטיקה | כיתה מודרכת / צוות מודרךכיתות י'-י"ב | בי"ס מודרך מעורב מכל העיר | מספר חניכים בקבוצה / צוות5 | מספר מדריכים כולל בקבוצה / צוותבעל תפקיד 1 | מספר פעמים ממוצע בחודש להדרכה3 |
זכאים לתמיכה רק ענפי הספורט אשר מוכרים על ידי מינהל הספורט במשרד החינוך כענפי ספורט מוכרים במדינת ישראל הינם תחומי הספורט הזכאים לתמיכה.
(א) בטבלה נכללים ענפים שטרם הוכרו ע"י הועד האולימפי, וזאת בכדי שבמידה ויוכרו יוכלו לקבל תמיכה ע"פ הקריטריונים הנ"ל.
(ב) 95% מסך הסכום המיועד לתמיכה בגופי ספורט יחולקו בין הגופים המבקשים עפ"י קריטריונים שנקבעו בטבלה:
ענף | עדיפות עירונית | ציוד ומתקן | הדרכה | פופולריות | סה"כ ניקוד | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות | מקדם אולמפי | סה"כ כולל מקדם אולמפי | רמה לאומית - 1 | רמה לאומית - 2 | רמה לאומית - 3 | רמה לאומית - 4 | רמה לאומית - 5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ענףכדורסל גברים | עדיפות עירונית3 | ציוד ומתקן3 | הדרכה3 | פופולריות5 | סה"כ ניקוד11 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 33 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי66 | רמה לאומית - 166 | רמה לאומית - 233 | רמה לאומית - 316.50 | רמה לאומית - 48.25 | רמה לאומית - 54.15 |
ענףכדורסל נשים | עדיפות עירונית3 | ציוד ומתקן3 | הדרכה2 | פופולריות3 | סה"כ ניקוד8 | תיעדוף50% | סה"כ כולל עדיפות 24 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי72 | רמה לאומית - 136 | רמה לאומית - 218 | רמה לאומית - 39 | רמה לאומית - 44.5 | רמה לאומית - 52.25 |
ענףכדורגל | עדיפות עירונית3 | ציוד ומתקן3 | הדרכה3 | פופולריות5 | סה"כ ניקוד11 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 33 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי66 | רמה לאומית - 166 | רמה לאומית - 233 | רמה לאומית - 316.5 | רמה לאומית - 48.25 | רמה לאומית - 54.125 |
ענףכדורעף נשים | עדיפות עירונית3 | ציוד ומתקן3 | הדרכה2 | פופולריות2 | סה"כ ניקוד7 | תיעדוף50% | סה"כ כולל עדיפות 21 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי63 | רמה לאומית - 142 | רמה לאומית - 221 | רמה לאומית - 310.5 | רמה לאומית - 45.25 | רמה לאומית - 52.625 |
ענףשחייה | עדיפות עירונית3 | ציוד ומתקן3 | הדרכה3 | פופולריות3 | סה"כ ניקוד9 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 27 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי54 | רמה לאומית - 142 | רמה לאומית - 221 | רמה לאומית - 310.5 | רמה לאומית - 45.25 | רמה לאומית - 52.625 |
ענףגודו | עדיפות עירונית3 | ציוד ומתקן3 | הדרכה2 | פופולריות4 | סה"כ ניקוד9 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 27 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי54 | רמה לאומית - 154 | רמה לאומית - 227 | רמה לאומית - 313.5 | רמה לאומית - 46.75 | רמה לאומית - 53.375 |
ענףטניס | עדיפות עירונית3 | ציוד ומתקן2 | הדרכה2 | פופולריות2 | סה"כ ניקוד6 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 18 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי36 | רמה לאומית - 136 | רמה לאומית - 218 | רמה לאומית - 39 | רמה לאומית - 44.5 | רמה לאומית - 52.25 |
ענףקראטה | עדיפות עירונית2 | ציוד ומתקן2 | הדרכה2 | פופולריות2 | סה"כ ניקוד6 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 12 | מקדם אולמפי1 | סה"כ כולל מקדם אולמפי12 | רמה לאומית - 112 | רמה לאומית - 26 | רמה לאומית - 33 | רמה לאומית - 40 | רמה לאומית - 50.75 |
ענףטקאונדו | עדיפות עירונית2 | ציוד ומתקן2 | הדרכה1 | פופולריות1 | סה"כ ניקוד4 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 8 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי16 | רמה לאומית - 116 | רמה לאומית - 28 | רמה לאומית - 34 | רמה לאומית - 42 | רמה לאומית - 51 |
ענףהתעמלות אומנותית | עדיפות עירונית1.50 | ציוד ומתקן2 | הדרכה2 | פופולריות2 | סה"כ ניקוד6 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 9 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי18 | רמה לאומית - 118 | רמה לאומית - 29 | רמה לאומית - 34.50 | רמה לאומית - 42.25 | רמה לאומית - 51.125 |
ענףהתעמלות קרקע | עדיפות עירונית1.50 | ציוד ומתקן3 | הדרכה2 | פופולריות1 | סה"כ ניקוד6 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 9 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי18 | רמה לאומית - 118 | רמה לאומית - 29 | רמה לאומית - 34.50 | רמה לאומית - 42.25 | רמה לאומית - 51.125 |
ענףאקרובטיקה | עדיפות עירונית1.50 | ציוד ומתקן3 | הדרכה2 | פופולריות1 | סה"כ ניקוד6 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 9 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי18 | רמה לאומית - 118 | רמה לאומית - 29 | רמה לאומית - 34.50 | רמה לאומית - 42.25 | רמה לאומית - 51.125 |
ענףטניס שולחן | עדיפות עירונית1.50 | ציוד ומתקן2 | הדרכה1 | פופולריות1 | סה"כ ניקוד4 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 6 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי12 | רמה לאומית - 112 | רמה לאומית - 26 | רמה לאומית - 33 | רמה לאומית - 41.50 | רמה לאומית - 50.75 |
ענףגלגליות | עדיפות עירונית1.50 | ציוד ומתקן1 | הדרכה1 | פופולריות1 | סה"כ ניקוד3 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 4.5 | מקדם אולמפי1 | סה"כ כולל מקדם אולמפי4.5 | רמה לאומית - 14.5 | רמה לאומית - 22.25 | רמה לאומית - 31.125 | רמה לאומית - 40.5625 | רמה לאומית - 50.28125 |
ענףשח מט | עדיפות עירונית1.50 | ציוד ומתקן1 | הדרכה1 | פופולריות1 | סה"כ ניקוד3 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 4.5 | מקדם אולמפי1 | סה"כ כולל מקדם אולמפי4.5 | רמה לאומית - 14.5 | רמה לאומית - 22.25 | רמה לאומית - 31.125 | רמה לאומית - 40.5625 | רמה לאומית - 50.28125 |
ענףכדוריד | עדיפות עירונית1 | ציוד ומתקן1 | הדרכה2 | פופולריות2 | סה"כ ניקוד5 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 5 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי10 | רמה לאומית - 110 | רמה לאומית - 25 | רמה לאומית - 32.50 | רמה לאומית - 41.25 | רמה לאומית - 50.625 |
ענףסומו | עדיפות עירונית1 | ציוד ומתקן2 | הדרכה1 | פופולריות1 | סה"כ ניקוד4 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 4 | מקדם אולמפי1 | סה"כ כולל מקדם אולמפי4 | רמה לאומית - 18 | רמה לאומית - 24 | רמה לאומית - 32 | רמה לאומית - 41 | רמה לאומית - 50.50 |
ענףאופניים | עדיפות עירונית1 | ציוד ומתקן1 | הדרכה1 | פופולריות1 | סה"כ ניקוד3 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 3 | מקדם אולמפי1 | סה"כ כולל מקדם אולמפי3 | רמה לאומית - 13 | רמה לאומית - 21.5 | רמה לאומית - 30.75 | רמה לאומית - 40.375 | רמה לאומית - 50.1875 |
ענףסייף | עדיפות עירונית2 | ציוד ומתקן2 | הדרכה3 | פופולריות1 | סה"כ ניקוד6 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 12 | מקדם אולמפי2 | סה"כ כולל מקדם אולמפי24 | רמה לאומית - 124 | רמה לאומית - 212 | רמה לאומית - 36 | רמה לאומית - 43 | רמה לאומית - 51.5 |
ענףניווט | עדיפות עירונית1 | ציוד ומתקן1 | הדרכה1 | פופולריות1 | סה"כ ניקוד3 | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות 3 | מקדם אולמפי1 | סה"כ כולל מקדם אולמפי3 | רמה לאומית - 13 | רמה לאומית - 21.50 | רמה לאומית - 30.75 | רמה לאומית - 40.375 | רמה לאומית - 50.1875 |
ענף | עדיפות עירונית | ציוד ומתקן | הדרכה | פופולריות | סה"כ ניקוד | תיעדוף | סה"כ כולל עדיפות | מקדם אולמפי | סה"כ כולל מקדם אולמפי534 | רמה לאומית - 1470 | רמה לאומית - 2237 | רמה לאומית - 3118.30 | רמה לאומית - 459.125 | רמה לאומית - 529.5625 |
הניקוד המפורט בטבלה זו הורכב על-פי הקריטריונים הבאים:
העדפה עירונית - נערכה תוכנית אב יישובית לספורט ונקבעו סדרי עדיפויות בענפי הספורט השונים הפועלים בעיר ע"י ניקוד בין 1-3. כאשר עדיפות 3 הינה המקסימאלית
ציוד המתקן - במסגרת בחינת תחום הספורט נבחנים עלות השימוש ואחזקת המתקנים ע"פ ניקוד של 1-3 כאשר ניקוד 3 מהווה עלות שימוש ואחזקה מקסימאליים
הדרכה - נלקחת בחשבון עלות שכר ההדרכה ע"פ ניקוד של 1-3 כאשר 3 מהווה עלות שכר הגבוה
פופולאריות - במסגרת בחינת תחום הספורט נבחן אף גורם הפופולאריות של ענף הספורט ע"פ ניקוד של 1-5
קבוצות נשים (בוגרות בלבד) בענפים קבוצתיים, יזכו להעדפה מתקנת ויקבלו פי 1.5 מהניקוד, כפי שמופיע בקריטריון באותו ענף.
בענף קבוצתי בוגרים/ות בו פועלות עד 3 ליגות, הליגה הבכירה באותו ענף תזכה לתמיכה כמו הליגה השנייה (מטבלת הליגות של הקריטריונים) וכך בהדרגה מהליגה שמתחתיה.
בענף קבוצתי בוגרים/ות בו פועלות עד 2 ליגות, הליגה הבכירה באותו ענף תזכה לתמיכה כמו הליגה השלישית ( מטבלת הליגות של הקריטריונים) וכך בהדרגה מהליגה שמתחתיה.
בנוסף הוגדרו התנאים המפורטים להלן:
קבוצות בוגרים/ות שאין להם קבוצות נוער/נערות יקבלו 50% מהקריטריון לתמיכה.
האגודות בענפים האישיים יזכו לתמיכה עירונית בהתייחס לדירוגם הארצי, כפי שיקבע ע"י מנהל הספורט.
בענפים האישיים לא יזכו לתמיכה הספורטאי, אלא האגודה כיחידה אחת.
בענפים קבוצתיים בוגרים תזכה האגודה לתמיכה עבור קבוצה אחת בלבד (הבכירה) באותו ענף. שאר הקבוצות (נשים ואו גברים) הפועלות באותו ענף לא יזכו לתמיכה.
התמיכה העירונית לקבוצות מחלקת הנוער בענפי הספורט השונים מותנית בהגשת תוכנית עבודה שנתית, אישורה ע"י הגוף המקצועי הממונה מטעם העירייה והגשת דו"ח ביצוע בסוף שנת הפעילות.
(ג) 5% מסך הסכום המיועד לתמיכה בגופי ספורט יחולקו בין הגופים המבקשים ע"פ שיקול דעת הוועדה.
(א) תחת הכותרת כללי נכללים במסגרת התבחינים של העירייה התחומים הבאים: חינוך, תרבות, נוער, דת, בריאות, רווחה, איכות הסביבה, קהילה, ספורט שאינו מוכר כענף ספורט במשרד החינוך על ידי מנהל הספורט.
(ב) בכותרת זו לא יכללו תמיכות לגופים הפועלים למען אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים ולמוסדות הפועלים למען רווחת חיילי צה"ל.
(ג) 95% מסך הסכום המיועד לתמיכה בכללי יחולקו בין הגופים המבקשים באופן שוויוני ע"פ המבחנים לחלוקה כמפורט להלן:
(1) בכל התחומים המפורטים בס"ק (א) לעיל, למעט דת, רווחה וקהילה ובריאות. תינתן התמיכה אך ורק עבור פרויקט ספציפי/תחרותי .
(2) בתחום הדת, לרבות בתי כנסת תינתן התמיכה עבור פרויקט או עבור פעילות שוטפת וביטוח ספרי תורה
(3) בתחום הרווחה הקהילה - תינתן תמיכה עבור פרויקט או פעילות שוטפת.
(4) בתחום הבריאות - תינתן התמיכה עבור פרויקט או פעילות שוטפת.
(ד) 5% מסך הסכום המיועד לתמיכה בגופים כלליים יחולקו בין הגופים המבקשים ע"פ שיקול דעת הוועדה.
גופים הפועלים למען אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים
(א) 47.5% מסך הסכום המיועד לתמיכה לגופים הפועלים למען אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים יחולק בין הגופים המבקשים באופן שוויוני.
(ב) 47.5% מסך הסכום המיועד לתמיכה לגופים הפועלים למען אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים יחולק באופן שוויוני בין הגופים שעיקר פעילותם בהפעלת פעילות קבוצתית של ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים בשטח השיפוט של העיר.
(ג) 5% מסך הסכום המיועד לתמיכה לגופים הפועלים למען אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים יחולק בין הגופים המבקשים עפ"י שיקול דעת הוועדה.
מוסדות תמיכה לחיילים
(א) 95% מסך הסכום המיועד לתמיכה במוסדות הפועלים לרווחת חיילי צה"ל יחולק בין הגופים המבקשים באופן שוויוני.
(ב) 5% מסך הסכום המיועד לתמיכה במוסדות הפועלים לרווחת חיילי צה"ל יחולק בין הגופים המבקשים עפ"י שיקול דעת הוועדה.
פרסום
(א) פרסומים בדבר שיתופי פעולה בתחום הבריאות עם קופות חולים/מוסדות בריאות רשמיים, אשר קיבלו את אישור ועדת הבריאות ומנכ"ל עירייה.
(ב) הפרסום יעשה בפרסומים קיימים של העירייה (דף פרסומי העירייה, שובר הארנונה וכו') ואמצעי התקשורת של העירייה בלבד שהפרסום לא יעלה על לשווי של 10,000 ₪ לשנה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי