לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי
הגידול הדינאמי ורב ההיקפים בפעילות עיריית מודיעין מכבים-רעות, העלה דרישות וצרכים חדשים בתחומי הבקרה, השליטה ופיקוח כספי וציבורי בתחום העשייה הציבורית.
התפתחות זו הביאה גם להגברת זיקתו והזדקקותו של האזרח לרמת שירותים איכותיים מהמחלקות השונות, וכן גברה מודעותו לזכויות המוקנות לו על פי חוק.
הרעיון העומד מאחורי ההחלטה להקים את המחלקה לפניות הציבור הוא, כי טיב השרות הניתן לאזרח הוא קנה מידה ליעילותו ואף לתקינותו של המנהל הציבורי.
הטיפול בפניות הציבור מהווה "ססמוגרף" לצרכי התושבים ולמידת המודעות שלהם לזכויותיהם.
העיסוק בפניות הציבור אינו מתמצה בדרישה לתקן ליקוי על בסיס תלונה מסוימת שנמצאה מוצדקת, אלא עשוי לקדם תיקונים ברמת המערכת.
נתוני פניות הציבור – מחלקת פניות הציבור
נתוני פניות הציבור – המוקד העירוני
כל אלו ועוד, יגרמו להתייעלות המערכת ולמתן שרות טוב יותר לתושב, וכן יבטיחו שיווי משקל בין האינטרס של הפרט לאינטרס הציבורי.
המחלקה מטפלת בפניות ציבור המגיעות ללשכת ראש העיר והמנכ"ל, ופניות חוזרות שעניינם תלונה על אי טיפול מתמשך או טיפול שלא לשביעות רצון התושב.
חשוב להבהיר כי בנושא פניות "שבר"- פניות דחופות ודיווח על ליקויים- יש להמשיך לפנות למוקד 106
בכל מקרה של בעיה או שאלה, הנוהל התקין מחייב קודם כל פנייה למחלקה הרלוונטית המטפלת בנושא, ורק אם הנושא לא טופל, או טופל שלא לשביעות רצון התושב, יש לפנות למחלקה לפניות הציבור.
חשוב לציין כי גם בפניה טלפונית יתבקש התושב להעלות את תמצית פנייתו בכתב
שם | תפקיד | טלפון | פקס | פניה |
---|---|---|---|---|
שםדינה קרמונה | תפקידממונה על פניות הציבור | טלפון 08-6749599 | פקס073-2326355 | פניה |
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי