נבחר יו''ר ארגוני מתנדבים חדש

04/06/2024 כ"ז אייר תשפ"ד

ביום רביעי 22.5, התחלף יו"ר ארגוני המתנדבים בעיר. כידוע במהלך השנתיים וחצי האחרונות, שימש בתפקיד יובל כהן, המשמש במקביל בתפקיד יו"ר עמותת "רצים ותורמים לקהילה". את יובל יחליף בתפקיד, אייל כהן, אשר מכהן בשנים האחרונות בתפקיד יו"ר הנהגת ההורים העירונית.

יו"ר ארגוני המתנדבים בעיר נבחר ומאושר ע"י יושבי ראש ארגוני המתנדבים בעיר וממלא תפקיד משמעותי בשגרה ובחירום, אשר פועל יד ביד ובשיתוף פעולה מלא עם גורמי העירייה המקצועיים, רכזת מתנדבים באגף לשירותים חברתיים וכלל אגפי העירייה למען תושבי העיר בכל תחום בשגרה ובחרום.

במודיעין מכבים רעות ישנם כ-100 ארגוני מתנדבים עם אלפי מתנדבים בכל תחום. נתון בו ניתן בהחלט להתגאות אשר מוכיח את חוזקה של הקהילה ועוצמת הנתינה והמעורבות החברתית, במיוחד בתקופה המאתגרת של המלחמה.

יובל, אשר ייקח חלק בוועד המנהל של ארגוני המתנדבים, הודה לחברי הוועד המנהל היוצא שסייעו ופעלו רבות לקדם ולפתח את ההתנדבות בעיר ולגורמי העירייה על שיתוף הפעולה: "לאחר יותר משנתיים וחצי בתפקיד למדתי ושאבתי השראה מהטוב שנעשה בעיר על ידי אלפי מתנדבים, במיוחד בימי הקורונה והמלחמה. בשנים אלה עסקנו בעיקר בהקמת התשתית לפעילותו של ארגון המתנדבים בעיר, בהקמת ועד מנהל וביישום של אתר מתנדבים לחיזוק הקשר בין תושבים למתנדבים. עסקנו בפרסום פעילויות התנדבותיות בתהליכים, בהשתלמויות למובילי ארגוני התנדבות ובהפעלת מוקד שירות לתושבים להתנדבות ולקבלת סיוע.

"יש לארגון משימות רבות ובמרכזן חיבור העסקים להתנדבות, המשך העמקת הקשר לתושבים, הוקרת המתנדבים בעירנו והמשך פיתוח יצירת שיתופי פעולה לשגרה וחירום ובנייתו של בית מתנדב בעיר."

אייל כהן, יו"ר ארגוני המתנדבים הנכנס: "תודה ליובל כהן שמעבר להיותו חבר יקר היה עבורי מצפן להרבה מאוד הצלחות בשנה האחרונה ועל כך אני מוקיר לך יובל, תודה ענקית. אני בטוח שבשיתוף פעולה עם נמשיך לקדם את העשייה המבורכת בעיר ונגיע להישגים חדשים."

שמעון גואטה, מחזיק תיק ההתנדבות: "ברצוני להודות ליובל כהן עם סיום תפקידו כיו"ר ארגוני המתנדבים הובלה שהעצימה את כלל הארגונים למען הכלל בעיר ,על הנתינה ללא גבולות מקצועיות הקשבה לצרכים השונים של כל ארגוני המתנדבים לטובת פעילות וקידום צורכי העיר והמתנדבים הרבים . ברכות ליו"ר הנכנס אייל כהן ולוועד המנהל הנבחר ,נמשיך לקדם יחד את רוח העשייה ההתנדבותית בעיר."

לעמוד ארגוני ההתנדבות היכנסו

מימין לשמאל: אייל כהן, שמעון גואטה, רונית שטייגמן ויובל כהןמימין לשמאל: אייל כהן, שמעון גואטה, רונית שטייגמן ויובל כהן


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד