הרשמה למרוץ הלילה

24/07/2024 י"ח תמוז תשפ"ד

ביום חמישי, 12.9.2024, עם רדת החשיכה, יתקיים מרוץ הלילה הרביעי של מודיעין מכבים רעות. המרוץ יכלול מסלולי ריצה מגוונים, מוזיקה ואפקטים מיוחדים שיהפכו את הריצה בשדרת מרכז העיר לחוויה ייחודית.

המרוץ יכלול ארבעה מסלולי ריצה: שני מקצים תחרותיים של 5 ק"מ ו-2.5 ק"מ, ושני מקצים עממיים של 1.5 ק"מ ומקצה אפרוחים חדש של 350 מטרים, המתאים להורים ולילדים בגילאי 3 עד 7. לאורך המסלולים ייהנו הרצים ממוזיקה, תאורה מתחלפת ואפקטים נוספים שיתרמו לחוויית המרוץ.

העלות למשתתף ברישום המוקדם היא 40 שקלים למסלולים העממיים ו-80 שקלים למסלולים התחרותיים (כוללים מדידת זמנים). (הכוללים מדידת זמנים). כאשר כל משתתף יקבל ערכת מרוץ הכוללת תיק שרוך, חולצת ספורטיבית של האירוע, מספר חזה, מדליית השתתפות ועוד הפתעות.

בצל הלחימה, הוחלט בעיריית מודיעין מכבים רעות להעניק השנה הטבה של 50% הנחה לחיילים/ות בסדיר, בקבע ובמילואים שישתתפו במרוץ.

את המרוץ מפיקים אגף הספורט בעירייה בשיתוף העמותה העירונית 'סחלבים' אשר ציינו השבוע כי ההרשמה מתבצעת באתר המרוץ לחצו כאן ובאתר העירייה, עד לתאריך 4.9.24 (רישום מוקדם עד 22.8.24) או עד למילוי מכסת המשתתפים המותרת.

לאחר שבמרוץ בשנה שעברה נשבר שיא חדש למקצה ה-5 ק"מ, כאשר גל איזביצקי שזכה במקום הראשון הכללי גמע 5 ק"מ תוך 17 דקות ו-33 שניות בלבד, באגף הספורט מצפים לראות האם השיא יישבר גם השנה.

מרוץ הלילה של מודיעין מכבים רעותמרוץ הלילה של מודיעין מכבים רעות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד