מבנה חדש לתחנת מד"א

17/07/2024 י"א תמוז תשפ"ד

ביום ראשון, 8.7.24, נערך טקס חנוכת מבנה תחנת מד"א החדש בעמק האלה 124, בעיר מודיעין מכבים רעות.

בתחנת מד"א החדשה יוכלו עשרות עובדים ומאות מתנדבי מד"א להעניק מעטפת רפואית רחבה ומקצועית אף יותר למען תושבי העיר ואשכול מודיעין. המבנה החדש כולל שלוש כיתות הדרכה בהן ידריכו וילמדו איך להציל חיים. בטקס גזרו את הסרט וקבעו מזוזה, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר מרכז השלטון המקומי בישראל, חיים ביבס ומנכ"ל מד"א, אלי בין וכבר מהערב, המשמרת תפעל מהמבנה החדש של התחנה שנתרם על ידי אגודות ידידי מד"א בהולנד ובשוויץ.

תחנת מד"א נפתחה לראשונה במודיעין בשנת 1998 ומפעילה אמבולנס וניידת טיפול נמרץ 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ובנוסף, וניידת טיפול נמרץ קהילתית. בעיר מודיעין גם פועלים מאות כונני תגובה מידית של מד"א. במהלך מלחמת 'חרבות ברזל' נרתמו מתנדבי מד"א מאשכול מודיעין לתגבר את מרחבי הצפון והדרום של מד"א בכל שבוע כ- 100 צוותים.

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר מרכז השלטון המקומי בישראל: "בשעה טובה הגענו לרגע שכולנו חיכינו לו זמן רב - חנוכת תחנת מגן דוד אדום במשכנה החדש ברחוב עמק האלה במודיעין מכבים רעות . מד"א הוא מהארגונים החשובים ביותר במדינת ישראל מיום הקמתו. כולנו רואים את פועלם של עובדי ומתנדבי הארגון בשגרה ובחירום ובמיוחד במלחמת 'חרבות ברזל' ואין ראוי לכך שלארגון זה, על 1,200 המתנדבות והמתנדבים, תושבי העיר שפועלים בו, יהיה בית חם בעיר מודיעין מכבים רעות".

סער שי, מנהל אשכול מודיעין במד"א: "משכן חדש זה ישרת את עובדי ומתנדבי התחנה לטובת תושבי העיר וימשיך לאפשר את רוח ההתנדבות וקידום הצלת החיים ומתן מענה רפואי. בעיר מודיעין אף קיימת ניידת טיפול נמרץ קהילתית בתרומה של תושבי העיר שבעזרתה מקבלים התושבים את המענה הטוב ביותר - דבר זה מעיד על אופייה הייחודי של הראשות ועל המעורבות הקהילתית ששרויה בעיר".

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד"א: "העיר מודיעין התברכה במתנדבים ועובדים אשר דואגים לחוסן הקהילתי והרצון לתרום. משכן חדש זה יהיה מקום ראוי לעשייה המבורכת והחשובה של הצלת חיים אותה עושים מתנדבי ועובדי תחנת מודיעין, שהתחנה הישנה כבר קטנה לגודלם".

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "יש כאן תחנה לתפארת מדינת ישראל וזה קורה בזכותם של אנשים מיוחדים במינם מהולנד בראשות היושבת ראש מריאן ומשוויץ מאנשים נהדרים יהודים ולא יהודים שתרמו כדי לחזק את נושא הצלת החיים במדינת ישראל ובדגש על העיר מודיעין מכבים רעות. ראש העיר מר ביבס, שתדע שהתחנה בעיר היא אחת מהתחנות הכי יפות שיש לנו, לא בנינו בסדר גודל כזה ובסטנדרטים כאלה כבר הרבה מאוד שנים. לא בכדי יש לך כאן כ1200 מתנדבים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר שנותנים מענה בעיר עצמה ובסביבתה. תודה לחברי מועצת העיר וראש העיר המשמש גם כיושב ראש השלטון המקומי. ותודה אחרונה לאנשי מד"א מודיעין, תמשיכי לעשות את עבודתכם הנאמנה ולהציל חיים".

תחנת מד"א החדשהתחנת מד"א החדשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד