מתכוננים לקיץ מודיעיני

27/06/2024 כ"א סיון תשפ"ד

כשברקע המלחמה, קשה לדעת איך יראה הקיץ, ובכל זאת, הפרויקט הגדול של אירועי קיץ מודיעיני יוצא לדרך. כאשר על פי התוכנית, צפויים שלל אירועים ופעילויות מהנות, כמעט מדי יום וללא תשלום.

קיץ מודיעיני מתפרש על חודשי החופש יולי ואוגוסט במספר מוקדים מרכזיים בעיר – פארק ענבה, רחבת הדשא ליד היכל התרבות, אמפי עמק האלה, עמק החולה, פארקים בשכונות העיר ועוד.

אז מה הולך להיות כאן בקיץ? נוכל לגלות שחוזרים אלינו כל האירועים האהובים, כמו למשל, יוגה בפארק הדגים בימי ראשון, "ראשון ספורטיבי" עם אימונים מקצועיים בשלושה מתחמי פעילות בפארקים ברחבי העיר, "שני קיצי" עם עמותת סחלבים הפנינג חווייתי לכל המשפחה.

פארק קולנוע בימי שלישי בענבה במסגרתו מוקרנים סרטים לכל המשפחה בדיבוב לעברית על מסך ענק, מסיבת מזרקות בימי שישי בענבה עם דיג'יי בשעות אחה"צ, שעת סיפור תיאטרלית בימי שישי ברחבת הדשא ליד היכל התרבות ושני קיצי של עמותת סחלבים שיכלול פעילויות חווייתיות לילדים באמפי עמק האלה, במוצ"ש ריקודי עם וריקודים לטיניים בעמק החולה ועוד הפתעות.

חובבי המוזיקה ייהנו בקיץ ממופעי "לילות ענבה" במוצ"ש מהרכבים ומופעים בביצועים ישראלים משנות השבעים, הצדעה לצה"ל, מוסיקה ים תיכונית ועוד. כמו כן, מתוכננים מופעים עם כוכבי ילדים במסגרת אירועי ענבה קידס. בסוף הקיץ יתקיים כמו תמיד, יריד החוגים הגדול של עמותת סחלבים.

לאורך הקיץ יתקיימו לא מעט אירועי ספורט, בין היתר, מתחם ספינינג וטרמפולינות, רכיבה על אופניים "רוכבים לאור ירח", טורנירים ספורטיביים של טניס, כדורעף וכדורשת, אליפות הורדת ידיים ומתחם מתקני נינג'ה לילדים.

בני הנוער ייהנו לאורך הקיץ ממתחם הפעילויות "ענבה ויליג'" שיפעל פעמיים בשבוע, הופעות של אמני סטנדאפ ואמני חושים במחירים מוזלים, סרטי קולנוע לנוער בשיתוף עם הוט סינמה כאשר כרטיס יעלה 15 שקלים, וכמובן, מתוכנן מופע סוף קיץ עם אמן ידוע לנוער בפארק ענבה.

חיים ביבס, ראש העיר: "בימים מורכבים וקשים של מלחמה, כולנו ובייחוד הילדים והנוער זקוקים לאוויר לנשימה. תוכנית האירועים שהכנו מנסה ליצור שגרה למספר שעות מדי יום במהלך החופש, ואנו מקווים שהיא תצא לפועל ברקע המלחמה, בפעילויות ומופעים קרוב לבית, שמחברים את הקהילה שלנו, ואני מזמין את כולם לבוא ולהשתתף".

אירועי קיץ מודיעיני כאן באתר > > >

הפנינג לכל המשפחההפנינג לכל המשפחה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד