מתאהבים בעיר

20/06/2024 י"ד סיון תשפ"ד

סיורי החוויה המודיעינית חוזרים לקראת חופשת הקיץ עם תוכנית מרתקת, בהובלת מוזיאון מורשת החשמונאים. התוכנית לוקחת את אתרי הטבע הסובבים את העיר ויוצקת בהם חוויה לימודית, מהנה ומסקרנת שתגרום להתאהבות וחיבור עם המקומות היפים שנגלים במלוא תפארתם, כאן ליד הבית. כל שצריך הוא להצטייד בנעליים סגורות, כובע ומים ולצאת לדרך.

הסיור הראשון יתקיים כבר השבוע בגבעת אשון, הפארק הארכיאולוגי הייחודי בשכונת מורשת, ביום שישי 21.6.24 בשעה 17:00 (לגיל 5+) בהדרכת נטע ברינט,"נטע מטיילת".

נגלה את סודות הגבעה והחווה החשמונאית, נשמע סיפורים מרתקים, נכיר את מטמון המטבעות שהתגלה במקום ומוצג במוזיאון מורשת החשמונאים, נהנה מתצפית על האזור ונקבל יחד את השבת.

נקודת מפגש בכניסה לאתר. בוויז 'חירבת אשון' רחוב חיים ויצמן שכונת מורשת מודיעין (יש להמשיך ברגל לשביל כניסה לגבעה).

לחובבי הציור תתקיים ביום שישי 28.6.24 בשעה 9:00, בגבעת התיתורה סדנת ציור והתנסות בטבע בצבעי אקריליק על קנבס, בהדרכת דורית קינד סמרה (לגיל 16+). נקודת מפגש בכניסה לגבעה מרחוב יגאל אלון פינת כליל החורש.

לכל המשפחה תתקיים ביום חמישי 4.7.24 בשעה 17:30 בבית הכנסת החשמונאי העתיק, סדנת חותמות מהטבע בהדרכת ניצן שתרוג מבית אדמה יוצרת.

בסדנה נכיר את החותמות שהתגלו באתר ומוצגות במוזיאון מורשת החשמונאים, את תפקידן של החותמות ואת הייחודיות שבהפקת חותמות מחומרים מהטבע.

ניצור הדפסים מעלים, שיבולים וחומרים שנאסוף מהטבע. את הטקסטורה של העלים נעתיק בעזרת דיו וצבע לגלויות בטכניקות שונות. (לגיל 5+). נקודת מפגש בחנייה ברחוב ראובן.

לחובבי הטבע יתקיים בשבת 6.7.24 בשעה 17:00 טיול משפחות בגבעת הברושים בהדרכת גלי בנין (לגיל 5+) נקודת מפגש בכניסה לגבעת הברושים – בחנייה בראש הגבעה (הגעה בדרך העפר מהכיכר בצומת דרך יאיר פרג /שד' מנחם בגין/מבוא רעות).

ובהמשך יתקיימו סיורי ליקוט, צילום בסמרטפון, צפרות, עששיות ועוד שלל פעילויות והפתעות באתרי המורשת והטבע בעיר.

מחיר כרטיס לחוויה המודיעינית 25 ₪ (כל משתתף מחויב בכרטיס). לפרטים המלאים ובטלפון: 08-9737344 לרכישת כרטיסים היכנסו לקישור

סיור חוויה מודיעינית סיור חוויה מודיעינית


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד