המרחב המשותף למשפחות משרתי המילואים

25/01/2024 ט"ו שבט תשפ"ד

לראשונה פתחה העירייה מרחב ייחודי למשפחות בהן אחד מההורים נמצא או נמצאת בשירות מילואים, במועדון הנוער בעמק דותן השבוע. במפגש הראשון, שנערך ביום שלישי 16.1.24 לאורך כל אחר הצהריים הגיעו למתחם כ- 40 ילדים בטווח הגילים 3 חודשים ועד 12 שנים והתפזרו בין המוקדים השונים, שהותאמו לילדים – חדר מרופד מזרונים וצעצועים רכים לתינוקות, פינות יצירה ודפי צביעה, משחקי קופסה, בועות סבון ומשחקי כדור ברחבה החיצונית.

בני הנוער המתנדבים במועדון "הקפה" ליוו את הילדים, השגיחו ושיחקו איתם, בעוד לאימהות חיכתה פינת קפה ועוגיות ואפשרות להתרווח על הספות ולדבר אחת עם השנייה. כשירד הערב, נרשמו קשיי פרידה קלים של הילדים מבני הנוער שהבטיחו להם שבקרוב יפגשו שוב.

רעות: "חייבת לעצור שנייה לפני הטירוף של המקלחות וההרדמות ולכתוב תודה על הנתינה והחום ואהבה שהנערים והנערות המדהימים של הקפה העניקו לילדים".

מעין: "ישבתי ודיברתי עם אימהות אחרות, עם קפה ועוגיות ורק אחרי 45 דקות שמתי לב שאני בכזו נינוחות בלי לדעת בכלל איפה הילדים שלי... לא זכרתי בכלל שאפשר לעשות את זה..."

בשבועות הקרובים, יערוך אגף חברה, נוער וצעירים פעילויות שונות ומגוונות במתחמים עירוניים שונים ובימים משתנים במהלך השבוע, בשיתוף עמותת סחלבים, כדי לאפשר הפוגה, התרגעות והתרעננות הן לילדים והן להורים כדי לטעון את המצברים ולצלוח את התקופה הלא פשוטה הזו, יחד.

משפחות המילואים, זקוקים לסיוע? צרו איתנו קשר בקישור

מגוון אירועים ופעילויות ללא תשלום למשפחות משרתי המילואים במודיעין מכבים רעות

מרחב להורים וילדי משרתי המילואיםמרחב להורים וילדי משרתי המילואים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד