מתאהבים בעיר בחוויה המודיעינית

19/09/2023 ד' תשרי תשפ"ד

סיורי החוויה המודיעינית וסיורים נוספים חוזרים אחרי החגים עם תכנית מרתקת, בהובלת מוזיאון מורשת החשמונאים. התכנית לוקחת את אתרי הטבע הסובבים את העיר ויוצקת בהם חוויה לימודית, מהנה ומסקרנת שתגרום להתאהבות וחיבור מיידי עם המקומות היפים שנגלים במלוא תפארתם, כאן ליד הבית. כל שצריך הוא להצטייד בנעליים סגורות, כובע ומים ולצאת לדרך.

לחובבי הצילום תתקיים ביום חמישי 28.9.23 בשעה 17:00, סדנת צילום בסמרטפון בגבעת התיתורה המהפנטת בהדרכתה של ניצן שתרוג. מחיר כרטיס 20 ₪. נקודת המפגש בכניסה לגבעה מרחוב יגאל אלון פינת כליל החורש. חנייה בחניון ציבורי של היכל התרבות ברחוב עמק דותן פינת כליל החורש.

והנה עובדה שאולי לא ידעתם. מודיעין נמצאת ממש על קווי הנדידה של הציפורים וזו בהחלט הזדמנות מלהיבה לראות מאות מיליוני ציפורים, אשר נודדות דרך ישראל במהלך השנה, ומסביבנו מאות מינים שונים. כל מה שנדרש זה לפקוח את העיניים, להאזין ולהתחיל לחוות את הריגוש שביציאה לטבע.

במסגרת סדרת סיורי צפרות ותוכלו ללמוד איך מבדילים בין שרקרק לשלדג ואיך בכלל אפשר לספור ציפורים נודדות. הסיורים בהנחיית יהודית קאופמן, צפרית. ציוד דרוש – משקפת, נעלי הליכה נוחות. הסיור הראשון – "המראות דורסים לנדידה לאפריקה" מתחיל כבר החודש ביום שישי 29.9.23 בשעה 7:30. נקודת מפגש: תחנת הדלק בכניסה ליער בן שמן, ליגד סנטר. מחיר כרטיס 50 ₪.

סיור צפרות נוסף בו נרגיש את הסתיו, בגבעת התיתורה הקסומה יתקיים ביום חמישי 26.10.23 בשעה 16:00. מחיר כרטיס 50 ₪. מחיר הסדרה הכוללת 8 סיורים 350 ₪.

לחובבי הציור תתקיים ביום שישי 2020.10.23 בשעה 9:00, בבית הכנסת החשמונאי העתיק (אום אל עומדאן), סדנת ציור והתנסות בטבע בצבעי אקריליק על קנבס, בהדרכת דורית קינד סמרה. מחיר כרטיס 20 ₪. נקודת מפגש בחנייה ברח' ראובן.

לפרטים המלאים , ולהרשמה יש להיכנס לאתר מוזיאון מורשת החשמונאים > > >

סיור החוויה המודיעיניתסיור החוויה המודיעינית


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד