הבריכה הטיפולית למבוטחי "מכבי"

17/07/2024 י"א תמוז תשפ"ד

הבריכה הטיפולית העירונית, שהוקמה לפני כשנה, תפתח את שעריה למבוטחי מכבי שירותי בריאות כבר בתקופה הקרובה. כך עדכנה השבוע מינהלת אופק, האחראית על הפעלת המתקנים העירוניים ובהם הבריכה הטיפולית, העירונית.

המשמעות היא שתושבי העיר וסביבתה, החברים ב"מכבי שירותי בריאות" יוכלו בעת הצורך לגשת למכון הפיזיותרפיה של הקופה ולהתייעץ עם הפיזיותרפיסט ובהתאם להפניות אנשי המקצוע יוכלו לקבל טיפולים מקצועיים בבריכה הטיפולית, כל זאת מבלי לצאת מהעיר.

כידוע, הבריכה, הממוקמת במרכז הספורט העירוני, נפתחה לפני כמעט שנה מדובר במתחם מונגש חד קומתי בשטח של כ-530 מ"ר, הכולל בריכה מקורה ומחוממת אשר מתקיימים בה מגוון טיפולים לילדים ולמבוגרים, בין היתר, גם עם צרכים מיוחדים.

כמו כן, כולל המתחם חדרי טיפולים ייעודיים ותאי שירותים ומקלחות. במקום מיכון חדיש ומתקדם, וכן צוות פיזיותרפיסטים מנוסים. הטיפולים בבריכה מתאימים למגוון רחב של מצבים ובהם: שיקום לאחר פציעות או ניתוחים, טיפול בכאבים, שיפור טווחי תנועה, חיזוק שרירים ושיפור שיווי משקל וקואורדינציה.

בנוסף למבוטחי מכבי, בימים אלו מתקיים שיח מול קופות החולים השונות וחברות הביטוח וארגונים שונים במטרה ליצור שיתופי פעולה ועבודה משותפת אשר תסייע לכל אותו קהל יעד אשר נזקק לטיפולים אלו.

במינהלת אופק ציינו כי בימים אלה נחתם הסכם דומה עם משרד הביטחון. הסכם זה יאפשר גם לחיילים פצועים לקבל טיפולים בבריכה. כחלק מההיערכות לכך בימים אלה הצוות המטפל עובר הכשרות על מנת להעניק את הטיפול המיטבי לפצועים שיגיעו לקבל טיפול במתחם.

במסגרת הטיפולים אשר יתקיימו בבריכה ניתן למצוא טיפולי הידרותרפיה, ריפוי בעיסוק במים, שחיית פעוטות לגיל הרך, וואטסו ואקווה אירובי. הפרטים המלאים יפורסמו באתר העירייה ובאתר מרכז הספורט העירוני.

ראש העיר, חיים ביבס: "הבריכה הטיפולית נותנת מענה חשוב לתושבים עם צרכים מיוחדים, ואנו רואים חשיבות רבה בהנגשת שירותים אלו לכלל האוכלוסייה. אנו מקווים שבעתיד יחתמו הסכמים דומים גם עם גורמים נוספים, על מנת שכל תושבי העיר יוכלו ליהנות מהטיפולים המקצועיים והאיכותיים המוצעים בבריכה."

הבריכה הטיפולית במרכז הספורט העירוני הבריכה הטיפולית במרכז הספורט העירוני


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד