נבחרה מנהלת לבתי הספר עירוני ג'

12/05/2024 ד' אייר תשפ"ד

במכרז שהתקיים ביום רביעי 8.5.24 נבחרה שרית סינואני לנהל את בית הספר עירוני ג' ע"ש מוטה גור ותיכנס לתפקידה כמנהלת ביה"ס בתחילת חודש יולי הקרוב. זאת בהמשך להודעתו של מנהל ביה"ס היוצא דודו שרבי, בה הודיע על עזיבתו לאחר שבע שנים עם מינויו לנהל את כפר הנוער עיינות.

שרית, תושבת העיר, שימשה בשנה האחרונה כממלאת מקום מנהלת בית הספר העל יסודי, עירוני ב' ע"ש יצחק רבין בעיר כשהמנהלת הקבועה יצאה לשבתון. שרית צמחה בעירוני ב' במשך 20 שנה ושימשה בתפקידים רבים בהם צברה ניסיון וידע מקיפים ביחס לניהול בית ספר שש שנתי. בין התפקידים המרכזיים אותם מילאה שרית היו ניהול ביה"ס כאמור לעיל, ניהול החטיבה העליונה וסגנית מנהלת הממונה על הפדגוגיה הבית ספרית שכידוע היא אחד הצירים המרכזיים והמשמעותיים בכל בית ספר.

שרית בעלת תואר שני במסלול מינהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהוראת מתמטיקה ופיזיקה לחינוך העל יסודי. במסגרת עבודתה בבית הספר עירוני ב' חינכה גם את כיתות י'-י"ב, ובהן גם כיתת מב"ר.

שרית סינואני: "אני נרגשת לקראת ניהול ביה"ס, זו התחלה חדשה עבורי והיא מלווה בהתרגשות, ציפייה, אמונה והמון אהבה לעשייה חינוכית. אני מאמינה בקשר הבין אישי ובמתן מענה מיטבי הן מבחינה פדגוגית והן מבחינה רגשית-חברתית. הצוות החינוכי בבית הספר הוא משאב חשוב ומשמעותי במארג הבית ספרי. אני בטוחה שביחד, נמשיך להגשים חלומות חינוכיים".

בתיה שוכן-אורבוך, ראש מינהל החינוך: "אנו מודים לדודו שרבי על השנים בהן ניהל את ביה"ס בהצלחה רבה ומברכים את שרית על מינויה לתפקיד מנהלת ביה"ס עירוני ג'. שרית מגיעה לתפקיד עם כל הכישורים והניסיון הנדרש, על מנת להוביל את ביה"ס ולהמשיך לקדמו להישגים ומצוינות יחד עם הצוות החינוכי המסור והמקצועי. אנו מאחלים לה הצלחה רבה".

שרית סינואני מנהלת עירוני ג'שרית סינואני מנהלת עירוני ג'


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד