תושבי העיר שמביאים גאווה

27/06/2024 כ"א סיון תשפ"ד

ארגון המתנדבים הלאומי - איחוד הצלה, קיים ערב מיוחד ומרגש למתנדבי סניף מודיעין מכבים רעות של הארגון, כאות הוקרה והערכה על פעילותם מתחילת מלחמת חרבות ברזל ובכלל, בהשתתפות חיילים שחייהם ניצלו ב-7.10.23 בזכות מתנדבי הסניף.

סביב שולחנות עמוסים בכל טוב, התקבצו מתנדבי ומתנדבות הסניף, אשר נטלו חלק מרכזי בפעילות הצלת החיים הענפה של איחוד הצלה בזירות הלחימה המדממות בדרום הארץ וביישובי העוטף, בטבח הנורא שהתרחש ב- 7.10.23 ובימים שלאחר מכן.

כאות הוקרה והערכה על פעילותם המסורה, ערכה לכבודם הנהלת הסניף, בתמיכתם ובאדיבותם של בת שבע ומורי גולדברג, ערב מושקע ומרגש, במהלכו עין לא נשארה יבשה בעת סיפורו של הקצין שחייו ניצלו על ידי המתנדבים המסורים: הפראמדיק איציק קרא נהג נט"ן סרגוי, והחובשות נעמי וקרן, הקצין מתן נכנס בהפתעה לאולם, וביחד עם המתנדבים סיפרו את סיפורם ההרואי ומעורר ההשראה ואף קיבלו תעודת הוקרה.

כאמור, המתנדבים, המתנדבות ובני ובנות זוגם, התכנסו סביב שולחנות עמוסים בכל טוב יחד עם הנהלת הארגון, נשיא הארגון ומשפחתו, סגן ראש העיר שלמה פסי וחבר מועצת העיר אילן בן סעדון.

אבי דבלינגר, ראש סניף מודיעין מכבים רעות של איחוד הצלה: "אני רוצה להודות לכל המתנדבים והמתנדבות המסורים על פועלם לילות כימים סביב השעון למען המטרה הנעלה של הצלת חיי אדם. כמו כן זה המקום להודות להנהלת הארגון, שמאפשרת לנו לעשות את זה יום יום, בשגרה ובחירום כאחד, ולתורמים היקרים משפחת גולדברג על תמיכתם בסניף מודיעין מכבים רעות.״

מתנדבי איחוד וקהילהמתנדבי איחוד וקהילה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד