מתכון עם זיכרון

12/05/2024 ד' אייר תשפ"ד

להנציח את זכר חללי העיר דרך הכנת מאכל אותו אהבו לאכול, להכין או שסימל אותם.

לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה התשפ"ד, יצאו מחלקת הצעירים באגף חברה, נוער וצעירים ובית יד לבנים זו השנה השנייה בפרויקט הדיגיטל "מתכון עם זיכרון". מטרת המיזם, שהיה ויראלי מאוד בשנה שעברה, להנציח בפלטפורמת האינסטגרם, את זכר חללי העיר דרך הכנת מאכל אותו אהבו לאכול, להכין או שסימל אותם. מי שיכינו את המתכונים של הם בלוגרי אוכל מפורסמים אשר נרתמו בהתנדבות למיזם חשוב זה.

בפרויקט השנה ייקחו חלק ארבעה בלוגרי אוכל ידועים עם עשרות אלפי עוקבים – קורל חוטה (@coral.hota), איתי אדרי (@itayedri),
חסי סגל (@chasisegal) ו-עידו פילפל (@idopilpel).

הבלוגרים יכינו מתכונים אשר הועברו אליהם מארבע משפחות שכולות של חללי העיר, ויעלו את סרטוני העשייה לחשבונם באינסטגרם במשותף עם דף עיריית מודיעין מכבים רעות, ובכך יתנו חשיפה רבה לסיפור חייהם ונופלם של כמה מחללי העיר.

קורל חוטה תכין את מתכון לעוגיות קוואקר עם שוקולד אותם אהב רב"ט נתנאל-יהושע יהלומי ז"ל אשר נפל ביום ה' בתשרי תשע"ג (21.09.2012) בהתקלות עם מחבלים בגבול מצרים, בן 20 בנופלו.

איתי אדרי יכין בורקס עם עוף לזכרו של סגן יונתן גוטין ז"ל אשר נפל ביום כ"ב בתשרי תשפ"ד (07.10.2023) בקרב עם מחבלים, בן 20 בנופלו.

חסי סגל תכין עוגת ביסקוויטים לזכרו של רס"ן אדיר עבודי ז"ל אשר נפל ביום כ"ב בתשרי תשפ"ד (07.10.2023) בקרב עם מחבלים, בן 23 בנופלו.

עידו פילפל יכין עוגת קצף וקצפת לזכרו של סא"ל עמיר בלום ז"ל אשר שימש כראש ענף בטיחות בדרכים בצה"ל ונפל ביום י"ד באדר ב' תשע"ו (24.03.2016) בעת מילוי תפקידו, בן 44 בנופלו.

מתכון עם זיכרוןמתכון עם זיכרון


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד