11 . מתודולוגיה 1.3 המתודולוגיה התכנונית, באה לתמוך את מטרת העל לגבש תוכנית רלבנטית וישימה ארגונית שתוטמע בעבודת הרשויות, תהווה בסיס להחלטות הממשלה, תציב תשתית ניהולית ותאפשר גיוס שותפים ומשאבים ליישומה. כלים פשוטים (כלי המיפוי מבוצע באמצעות תכנון מבוסס מידע: שלב • המיפוי ומפת כתמים) המאפשרים לרשות המקומית להתבונן על מצבה בהגדרת על הפוטנציאל הקיים ולסייע ביחס ליעדים וביחס לרשויות דומות, המטרות האסטרטגיות שלה בהקשר זה. משימות, ערוצי שפה אחידה: התוכנית מבוססת על שפה אחידה של • למשימות פעולה ופעולות . הגדרות אלו, מהוות את הבסיס לתכנון בהתאם המרכזיות, ומהוות שפה לאומית אחידה. באנרגיה, ארבע משימות: התוכנית ממוקדת בארבע משימות - התייעלות • ייצור אנרגיה, תחבורה חשמלית וחוסן באנרגיה. פעולות שני סוגי נכסים: התכנון מבחין בין פעולות בנכסי הרשות, לבין • עידוד וקידום פעולות בנכסים חוץ רשותיים (מגורים, עסקים, תעשייה וכו'). בניית שותפויות תוך כדי התכנון: שותפויות תוך רשותיות לקידום פעולות • בנכסי הרשות ולהובלת הרעיון והטמעתו, וחוץ רשותיות שבעיקרן נועדו לקידום פעולות בנכסים אחרים. ליישום בניית תוכנית מתועדפת: הרשות המקומית מתעדפת את הפעולות • באופן בהתאם למידע ולמדיניות הרשות לחומש הקרוב. בחירה מתבצעת לוגי ומנומק. ויעדים תכנון לחומש : הרשות המקומית, מתכננת פעולות ומציבה מטרות • למימוש בטווח המיידי, הבינוני והארוך - של התוכנית - שילוב תוכניות הפעולה ; Mainstreaming מירכוז • בהחלטות העבודה ובמנגנוניים תקציביים ומוסדיים של הרשות, עיגון
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=