מדריך שירותים לאנשים המתמודדים עם קשיים רגשיים או נפשיים

10 (המשך)כיצד ניתן לקבל סל שיקום? תהליך הפנייה לועדת השיקום האזורית מתואר בקצרה כאן: . גורם מפנה - פסיכיאטר/ית או פסיכולוג/ית או עובד/ת סוציאלית בשירות הציבורי (מרפאות בריאות 1 הנפש, בתי חולים פסיכיאטריים) או בשירות הפרטי; או בן משפחה של הפונה, או הפונה עצמו (במקרה של פנייה ע"י בן משפחה או הפונה, מומלץ לקבל ליווי של גורם ייעוצי כמו יה"ל או מילם או מרכז מיצוי זכויות). . הגורם המפנה ממלא טופס, שהוא שאלון הנמצא באתר משרד הבריאות. הגורם המפנה שולח את 2 הטופס לועדת סל שיקום אזורית. בשאלון יצויינו תחומים בהם הפונה מבקש סיוע (תוכנית שיקומית). . הגורם המפנה (או הפונה עצמו) מקבל זימון לועדת סל שיקום (או בקשה למידע נוסף) . 3 . ועדת סל שיקום מתכנסת עם הפונה לדון בבקשתו. 4 . ועדת סל שיקום שולחת את החלטתה לגורם המפנה או לפונה עצמו. 5 . אם ההחלטה היא חיובית והפונה קיבל זכאות לסל שיקום, הוא יכול לבחור את ספק השירותים מבין 6 הספקים הקיימים באיזור, ולהתחיל את התוכנית השיקומית. . אם ההחלטה היא שלילית והפונה לא קיבל זכאות לסל שיקום, יש לו אפשרות לפנות לועדת ערר. 7 )1 פנייה לגורם מפנה ( )3 קבלת זימון לועדת סל שיקום ( )4 ועדת סל שיקום מתכנסת עם הפונה ( )5 ועדת סל שיקום שולחת את החלטתה ( זכאי לסל שיקום – בוחר את ספק השירותים ומתחיל את התוכנית )6 השיקומית ( אינו זכאי לסל שיקום – זכותו לפנות לועדת ערר )7( )2 מילוי טופס ושליחתו לועדת סל שיקום אזורית (

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=